lördag 4 maj 2013

Vilda kort..

Här kommer nu några kort som jag gjort åt Vilda stamps, fast det var ett tag sen och jag har redan visat dom korten i deras blogg. 

Första kortet,...damen i badkaret. Tokgillar den stämpeln, passar så bra till alla tjejer/damer :) Spjutbanderollen är så användbar att skriva namnen på tycker jag. Vinflaskan kommer från ett av deras härliga kit. 



Stämplade först hela stämpeln på pappret, sen stämplade jag den en gång till på ett annat papper och målade och skar sen ut själva damen i badkaret. Sen hamnade hon på 3D kuddar. Blir lite mer liv i koret så tycker jag.


Insidan, även här såklart bara Vilda stämplar :)


Andra kortet, här är lilla Berry som kommer från ett litet kit. Här kan man sen skriva nåt på banderollen...typ födelsedagsbarnets namn. 


Insidan....


Sista koret idag är till en kille, en som är golfintresserad. Denna stämpel kommer från kitet med tema manligt. 

Insidan...även dessa stämplar kommer från kitet. Alla utom grattisstämpeln som säljs separat. 


Ja då blev det äntligen en uppdatering, det blir tyvärr inte så ofta nu för tiden. Kort gör jag, men tyvärr finns inte alltid tiden att uppdatera bloggen. Men ja...ibland hittar jag en liten tid....som ikväll :)

1 kommentar:

Jen sa...

Så fina och välarbetade kort. Gillar hur du gjorde badkaret med 3d-effekt!