lördag 13 augusti 2011

Bröllopstider....

I sommar har det varit lite bröllop och jag har gjort en del bröllopskort. Dom första här är till samma par, fast olika beställare.
***
Första kortet skulle vara i lite gammalrosa och ha lite spets eller band med.
Gjorde kortet lite enkelt.....brudparet har jag embossat....
Insidan...den blev så här....
...och baksidan....
***
Det andra kortet som är till samma par, här fick jag lite friare händer....men jag visste att bröllopet skulle gå i gammalrosa och lite gammaldags....så jag gjorde kortet lite i den stilen.....
Hjärtat har jag klippt ut och satt på 3d kuddar...
Insidan, här ville beställaren ha en ficka att lägga pengar i.....
Och baksidan...
***
Jag har gjort ytterligare ett bröllopskort, men det visar jag nästa gång.
Ha det gott!
Kram

5 kommentarer:

Stephi sa...

Jag bara häpna när jag såg båda dina kort! ÅÅh så vackra och välarbetade!
Kram Stephi

Unknown sa...

Underbara båda två! Så himla läckra & fina detaljer!!

frubards pysselkök sa...

Jättefina kort! Du är helt enkelt suverän...

Kram / Kikki

Anette sa...

Jättefina kort.

frubards pysselkök sa...

Tack vännen för att du tänker på mej. Det värmer ända in i hjärteroten...

Kram // Kikki