onsdag 15 juni 2011

Sista studentkortet för i år....

Nu är detta sista studentkortet för i år.....har blivit några stycket, men det har bara varit jättekul.

***
Vill börja med att be om ursäkt för kortens fotokvallite....vet i sjutton hur dom blev så dåligt fotade, men jag hade bråttom på morgonen och fotade dom i rasande fart...innan jag skulle iväg till jobbet och kortet tog jag med mig. Men jaja, jag hoppas ni ser lite i alla fall hur det ser ut.

Denna tjej har gått fotbollsgymnasiet så det var lite kul att göra det i fotbollstema......
Och insidan, och det är här kvalliten på kortet är riktigt dåligt, så har jag skrivit ut digipapper från bildmålarna med studententext på.
***
Ja, då var det jag hade att visa denna gång.....

Ha det gott!
Kram

2 kommentarer:

Stephi sa...

så jäkla COOLT!!! En härlig stilfull balndning emllan sött och sport-tok gillar!

Unknown sa...

Jätte snyggt studenkort,
gillar studenttjejen.
Kram Elin