lördag 11 juni 2011

Hästen Hilding

DT-kort åt vilda stamps, med hästen Hilding som frontfigur :)
Hiliding har fått en rosa mössa och hamnat på ett glittrigt och rosa kort, hoppas han inte har nåt emot det :)
Insidan av kortet har jag stämplat tjejen Bella och så hörnstämplar.
Grattis-stämplen kommer från ett av Vildas underbara stämpelkit.

***
Det var vad jag hade att visa, glöm inte att titta in på Vildas blogg där kan ni få HUR mycket inspiration som helst...Varje dag så visas nya härliga alster upp där som är gjorda av Vildas underbara DT-team.

1 kommentar:

Ann-Charlotte's blogg sa...

Ett så sött flickkort! Jag tror att han myser väldigt mycket med rosa och glitter, urgulligt!
Du frågade mig om flygeln jag hade på ett kort för ett tag sedan, den
kommer från "Paper Inspirations" köpt i Norge hos Bikuben tror jag.
Kram Ann-Charlotte