torsdag 9 juni 2011

Grattis till en 40 åring.

Fick en beställning av barnens dagisfröken för ett tag sen. Det är hennes syster som fyller 40 år och önskemålet här var nåt med lite bonde-tema och lite skogs-tema.


Så mycket bonde-tema vet jag inte om det blev, men en söt ko från Vilda stamps är ju aldrig fel...Skogen, jag maskade några granar med en granstämpel, kommer tyvärr inte ihåg var den kommer ifrån. Sen för att få ytterligare lite skogs-tema så försökte jag få färgerna som passar skogen.
Lite blommor, och på blommorna strök jag lite perfect pearls så dom glimmar lite, syns dock dåligt här...Även hjärtat på kossan glimmar lite av perfect pearls.
Insidan.....
Det var lite nytt från mig.
Ha det bra!
Kram

5 kommentarer:

Mim... sa...

Vilket härligt kort och snygg insida oxå.
Ha de....

Ziro sa...

Underbart kort! Kossan är ju urgullig! Härligt grönt och lummigt kort!

Anna S sa...

Vilket läckert kort! Så mysiga färger. Riktigt snyggt jobb med insidan också!

LisaVeronica sa...

det blev ju as bra! .)

Setterfreak/Ulrica sa...

Jättesnyggt! Du är så himla duktig du....