lördag 28 maj 2011

Svågern 50 år

Min svåger fyller 50 år och jag har gjort ett kort till honom. Tyckte denna stämpel var så häftig och en passande stämpel till karlar, för det är så svårt att hitta tycker jag.

En liten tags med lite blandade stämplar...
Och insidan, den blev inte bra fotad....vet inte vad som hände här....men ni ser kanske lite hur den ser ut. Den är ju inte så ljus i verkligheten....
Så, dagens inlägg.....nu håller jag på med ytterligare ett studentkort. Ska se om jag blir klar med det idag och i så fall så dyker det upp här imorgon.

Ha en bra lördag!

4 kommentarer:

Ziro sa...

Vilken cool stämpel, passar perfekt till en grillmästare! Snyggt kort!

Stephi sa...

supersnyggt!! Vilket härligt kort! Jag har oxå köpt denna, himla cool!

Ann-Charlotte's blogg sa...

Hej Lotta!
Har lånat stämpeln, men skall ta reda på tillverkaren för dig, gillar din grillmästare, passar perfekt på ett killkort ;-)
Ha det gott!
Kram

E sa...

Hahahaha, underbar stämpel! Och du är ju så duktig att göra fina insidor oxå, något som jag aldrig orkar:)
Du undrade ju hur jag hann scrappa så mkt nu med lillstumpan... jo jag har haft turen att få en snäll liten tjej och förutom det har jag aldrig haft så mycket tid, ledig hela dagarna ju;)
Kram på dig!