söndag 3 april 2011

Min lilla syster fyller år.....

Min goa lillasyster fyller år imorgon och igår hade hon litet kalas. Och jag gjorde en liten burk till henne. Här följer en massa bilder på denna burk från olika håll och kanter.....

Att ha en dansade tjej på den var ganska självklart då min syrra ÄGER på att dansa. 16 år är vad hon fyller....

Locket....blommor och pärlor av pearl maker..
Burken fyllde jag sen med hennes favoritgodis.....Malteser....
Sen gjorde jag åxå ett kuvert till henne....här retar det dock mig att jag fick Grattisstämplen sned....shit vad det stör....
Baksidan av kortet, hade funderingar på hur jag skulle få kuverets "flik" att stanna nere....så kom jag på att jag stansar ut ett hjärta och sätter där men limmar inte fast överdelen....sen viker jag in fliken under hjärtat....
Och så här blev hela hennes present, i kuveret lades pengar som hon ska ha till sin språkresa som går till London om några månader....
Ni kan ju försöka gissa hennes favoritfärg....hehehe....

**

Har fler alster att visa, men dom kommer upp imorgon så kika gärna in då åxå :)

6 kommentarer:

frubards pysselkök sa...

Halloj!
Vilken underbar födelsedagsburk du gjort! Och vilja underbara färger...

Du har en liten ska att hämta i min blogg. Hoppas att du vill ta emot den...

Kram // Kikki

Karin sa...

åååh va snyggt det blev! Läckert med alla olika stämplar, du är ju så himla bra på å få ihop det så läckert.
kram på dig! =)

Sara sa...

jättefint! Och du, min första tanke när jag såg kuvertet, innan jag läst vad du skrivit, var att det såg så där lagomt avslappnat o snyggt ut med texten lite på sniskan...!! ;)
// jämtlandstös

Stephi sa...

så himla tufft! Tänker på reklamen då jag ser dessa godisar..'s*
Jag störs inte heller av det sne, den stämpeln kan man ju sätta hur man vill..ja inte upp o ner då ..kanske? *s*
Snyggt alltihop, hon måste bli jätteglad!

Unknown sa...

Underbara alster...båda två!!! Hon måste ha blivit super glad för allt fint du gjort!! Att den är sne, det gör ju inget! Tycker att det ser snyggt ut! Men förstår dig, tycker man själv att det vart fel...så vart det fel...Fast Jag tycker inte det!! *S* Ha en toppen dag!

Marika sa...

Men Lotta vad fint!! Blir så inspirerad av att titta på allt fint du gör.
Din syster måste ha blivit sjukt glad alltså. :)

Många kramar till dig, Marika