söndag 27 mars 2011

Kort till rockig kille...

Igår var jag på scrapträff hos Pysselskafferiet....och som vanligt var det superkul. Verkligen tokgillar dessa små träffar. Och som vanligt så får jag ju inte så mycket gjort på denna lilla träff som jag hade tänkt mig....denna gång fick jag nästan färdigt två kort, inte så mycket. Men man måste ju kolla in allt fin Stina har i sin härliga butik, så blir det att man shoppar "lite" och så....hehe...


***

Men som sagt, ett kort blev jag helt klar med och det är detta. Det är en jobbarkompis till mig som beställde detta....hennes son fyller 9 år nu i veckan. Det är en liten tuff kille som gillar gitarrer och döskallar...och färgerna svart och blått....Så detta var vad jag fick ihop...

Trots att det är till en kille var jag tvungen att sätta dit en liten blomma, kunde inte låta bli. Även lite bling fick jag dit, men jag tyckte att dom var lite tuffare dom här blingstenarna att jag tyckte det passade lite ändå. Såg efter att jag fotat att det hängde ut ett litet snöre bakom blomman, den är nu bortklippt... Döskallen....
...och gitarren som jag stämplat en gång, sen en gång till på ett annat papper. Denna gitarr skar jag sen ut och satte fast med 3D kuddar...blir lite mer höjd på kortet då...
***

Sen har jag även gjort en liten och enkel godispåse till en go tjej som jag har jobbat ihop med ett litet tag nu, men som nu har fått nytt jobb.
En av Vilda stamps textstämplar på det nya textkitet var så passande tycker jag, " Du har gjort ett riktigt kanonjobb"
***
Nu ska jag göra färdigt det kortet som jag påbörjade på träffen så kanske jag kan fota kortet imorgon.

7 kommentarer:

Stephi sa...

rock´n roll Va snyggt!!!!!

Unknown sa...

åååh vilken underbar kort i så härliga färger och underbart tuffa detaljer! Gotte påsen ser väldigt god ut!! Kram

frubards pysselkök sa...

Hur läckert som helst! Både kort och godispåse!!!
Önskar också att jag hade en pysselbutik nära mej...

Ha det så gott...

Kram // Kikki

Maiden sa...

Superläckert rockigt kort! Älskar de där stämplarna å använder mina flitigt!!
Kram

Ziro sa...

Verkligen jättesnyggt kort!

E sa...

I LOVE IT!!! Sååååå snyggt rockigt kort!!
Kram Elin

Karin sa...

Grymt snyggt rock-kort! Läckert med gitarren att den var stämplad en gång under oxå. Najs!
kram på dig!