söndag 13 mars 2011

50 års kort.

Lovade ju i förra inlägget att jag skulle visa upp nåt som jag inte brukar scrappa, men jag har inte hunnit med att göra färdigt det än....Jag har fått en del beställningskort som jag har gjort i stället....
**
Detta kort ska ett par ha som båda fyller 50 år....
Har använt min favoritstämpel bland Tim Holtz, tycker denna fågel är så användbar.

En liten fjärilscharm har fått hänga med i rosetten...

Skrev ut deras namn från datorn....

Insidan då....här ville beställaren ha en liten ficka där man kan lägga pengar. Så jag gjorde en liten ficka och stämplade lite runt om den...
***
Nu är det mindre än en vecka kvar till mässen i göteborg.....åh vad kul det ska bli. Min lista är låååång....tyvärr tror jag inte mina pengar räcker till allt. Men ska bli kul att träffa andra scraptokiga tjejer :) Hoppas vi syns där.


3 kommentarer:

Stephi sa...

som vanligt så fint! Härliga färger

Unknown sa...

åååh dina kort är alltid så välgjorda,vackra både utanpå & inuti! helt underbar stämpel...nu rycker det i måste köpa tarmen!! *S* Ha en toppen dag! Förlåt, har bara inte hunnit/orka ta mig till posten, ska dit imorgon och posta din lilla vinst! kram

Pysselfröken sa...

Så vackert kort! Gillar stämpeln och de vackra detaljerna. Hoppas att du får en trevlig söndagskväll. Själv ska jag invänta Solsidan. Kram