onsdag 2 februari 2011

Vintagekort

Efter ett riktigt röj i min pysselhörna är jag på gång igen.....har dock gjort några kort till Vilda stamps som jag inte får visa än....Men detta kort som jag gjorde igår kan jag visa...
***
Ett kort i vintagestil, har runt kanterna använt magnolia dies, var lite klurigt att få det bra i hörnen....men annars rätt snyggt...
Ännu en magnolia dies, den lilla söta fjärilen..eller kanske är det en slända...men söt är den i alla fall:)

Blommor, med lite guld...lite pearlmaker "duttar" runt om blommorna åxå...

Insidan av kortet, här har jag använt en av dom engelska texterna som kommer från Vilda stamps kit....
**

Så, det var vad jag hade att bjuda på denna gång:)


10 kommentarer:

Stephi sa...

men åååh vad vackert!!!! Så himla fint!!!!!!

Unknown sa...

Jisses Lotta...vilken vacker kort! Helt bedårande!! Måste ta en titt till!! Ha det gott! Kram

pojjo sa...

super läckert kort :D

frubards pysselkök sa...

Oj, oj, oj Lotta! Vilket jättefint kort... Du är en riktig fena på att få till det :-)

Kramar // Kikki

sara_80 sa...

Vilket vackert kort! :)

/Sara

Pippin sa...

Jättevackert! Men så är ju de stämplarna så fina.

BellaMio sa...

Det var ett vackert kort i ren vintagestil det!! Underbart vackert!!! Och det blir så fint när man dekorerar in sidan lite oxå...

Tack för titten :)

Stephi sa...

du har något att hämta hos mig!

Stempeltiger sa...

Such a really AMAZING vintage-card Lotta.
Great work!
Wishing you a beautiful day.
Hugs from Germany
Swantje

Anna Lilja sa...

Åh vilket vackert kort Lotta! Verkligen göör läckert! :)

Kram Anna