tisdag 4 januari 2011

Massa Vilda stämplar....

Mitt senaste DT kort till Vilda stamps är ett Grattiskort i vintagestil
Jag försökte få med en hel del stämplar utan att det skulle se överdrivet ut...
Och jag fick med några stycken....Blomtagen och Grattis stämplen har jag maskat in i varandra. Sen är en nyckel med och en söt oljelampa....
Nycklen och blommorna på tagen har fått 3D lack på sig....

Insidan....
där har jag fått med brevet från Lillan och swirls med blommor...och sen hörnstämplar.

***
Sen vill jag visa våran julklapp till svärmor....eller ja..Hon fick en prenumeration på en veckotidning. Och då gjorde jag detta lilla kort som hon fick, en liten förklaring på vad hon kommer att få...
Insidan med ett litet julrim, fast det har jag fått hjälp med. Jag är jättedålig på att rimma....

***
Nu imorgon, efter jobbet och på torsdag hoppas jag på många timmar i min pysselhörna. Då ska mina barn vara hos sin mormor så jag är själv hemma....Oj, vad jag ska pyssla :)




15 kommentarer:

Sara sa...

Vilka himla fina kort du gör!
//Jämtlandstös

Stephi sa...

wow vilket fint kort, stämplarna smälter verkligen in i bilden. Jag har många vilda stämplar som jag ej använt...nu ska jag ta mig i kragen för de är såå himla fina och roliga till så många olika sammanhang.

Unknown sa...

Kanon snyggt kort du gjort! Alla stämplar passar så bra ihop! underbara färger du valt oxå!

Britt-Inger sa...

Jätte fina kort!!!
Låter skönt att pyssla utan ungar *L*...
Ha sköna helger och God Fortsättning!
Kramen, Britt-Inger

Millan M sa...

Jättefina kort! Verkligen!

Sofi sa...

Supersnyggt kort med alla Vilda-stämplar! Du fick verkligen med massor utan att det blev för mycket.

Pysselfröken sa...

Tack för din gulliga kommentar i min blogg. Så klart att du ska vara med och tävla. Du är en urduktig pysslare. Du gör så mycket fint. Tokgillar ditt lila kort. Så snyggt!
Kram

Cina99 sa...

Tack för rara ord i min blogg :D

Gillar verkligen dina Vildakort!!!

Annelie sa...

Tack för att du ville hälsa på hos mig. Men DU vilket snyggt kort, gillar d skarpt!!!

Ha d bra!

Mrs X sa...

Verkligen fint kort! Insidan är sååå snygg!

Passar på att tacka för din fina kommentar på min blogg, himla glad blev jag! :)
Blommorna gör jag genom att stansa ut i kaffefilter med retroflower punchar i två olika storlekar, ca 3-5 av varje. Mistar och färgar in, skrynklar ihop, vecklar ut och sätter ihop lagren. Värmer lite med embossingfönen om det behövs. Superenkelt!

Caroline Adelsson sa...

Dina kort är verkligen jättefina och ser så arbetade ut. Insidorna sätter pricken över i:et. Jag blir så inspirerad!

Tesa/Therese sa...

Underbart! Tack för ditt avtryck hos mig:)Ha en skön helg.
Kram Tesa

Kamilla sa...

ÅÅåh mamma mia!!
Så himla snyggt, tur att Vilda Stamps valde dig för du kan verkligen trolla med deras stämplar så det blir till guld :D
URSNYGGT!!!
Kraaamiz

Stephi sa...

hej hej, Tack för dina Otroligt fina ord i min blogg! Jag blir helt mållös när alla är så snälla!!

Grinden är utstansad med min cricut. Hoppas du har det bra med vilda gänget, det verkar vara ett mysigt ställe med sååå härliga stämplar. Jag tror jag köpte 8 stycken på sy mässan, skulle ha kunnat köpa alla.
Kram kram Stephi

Anonym sa...

Härliga färger...jättefint :-)