torsdag 27 januari 2011

Äntligen....

Äntligen ett litet inlägg här.....var ju ett tag sen nu. Jag har gjort ett ordentligt röj i min pysselhörna. Jag kände att jag hade sån röra där att jag kunde inte pyssla riktigt....stämplar låg utspridda överallt, spillpapper överallt, det låg grejor som jag inte använder längre både här och där. Så, jag satte igång att städa, röja, slänga, ge bort, sälja.....och under den tiden kunde jag inte pyssla...allt var upp-och-ner. Tyvärr tog jag inga kort på hur det såg ut innan, men jag ska se om jag kan ta lite kort nu. Fast allt är inte riktigt klart än, jag ska fixa en bättre pappersförvaring och så har jag några krokar att sätta upp...Men sen ska jag fota. Men det är såpass bra ordning nu att jag kan pyssla....som tur är....
***
Så här är ett litet kort.....köpte ett ark clearstamps som jag bara föll för. Kommer dock inte ihåg vad dom heter nu....men dom är bara så fina. Tjejen, stolen, hörnstämplarna och fjärilarna kommer från det arket.
Blommorna glittrar och sen bara älskar jag dessa löv/swirl dies från Magnolia.

Fjärilarna, och det är även fjärilar på pappret.

Ja, det var inte så mycket jag hade att bjuda på denna gång.....men nu när jag får plats i min lilla vrå igen så kommer det komma täta uppdateringar här :)


2 kommentarer:

Mandelhjärta sa...

Wow, vad fina saker du gör! Härliga färger och läckra detaljer.
Jag kommer nog in igen och kikar här.. ;)

E sa...

Visst är det härligt när man väl får tummen ur o städar o röjjer i kaoset...känner igen det där:) Du får med så mkt detaljer på dina kort utan att det ser rörigt ut, jättesnyggt!
Kram på dig!