torsdag 2 december 2010

Det blev inget inlägg igår som jag lovade.....hann inte med det riktigt. Mina lediga dagar går såååå fort. Men nu så....nu visar jag mina senaste julkort..
***
Bildmålarnas söööta julflicka...tokgillar denna söta lilla tös:)
så det fick bli ett julkort till med henne:)

En liten tags med Vilda stamps julhälsning....

Och ett litet blomhörn ...har färgat in dom vita rosorna med distressfärg så dom ska passa in med kortets färger....
***
Nästa kort är med en riktig tomte...

...eller i alla fall så som man tror att tomten ser ut:)

Blommor och en rosett....Hela kortet glimmar i silver åxå, syns tyvärr väldigt dåligt på fotot här. Men jag har sprayat kortet med glitter i silver.
***
Sista kortet idag är i lite vintagestil...
Kyrkan med texten är från Vilda stamps

Har gjort lite snökänsla på kyrkan med 3D snoweffect ..
På dom små bilderna har jag tagit på krackelering så man får det slitna/spruckna känslan...
***
Jag vill passa på att tacka för kommentarerna jag får av er, ni är för gulliga:)


2 kommentarer:

Britt-Inger sa...

Snygga julkort med härliga detajer!
Jag har inte hittat min inspiration för julen ännu, och det gäller både inne i huset och i ateljen....
Hoppas du får en bra dag och trevlig helg!
Kram, BI

Terés sa...

Känner igen den tomten... :) Kortet blev jättefint, allt är jättefint!

Kram kram!