måndag 29 november 2010

DT kort

Här är två DT kort som har visats upp i Vilda stamps blogg, har ni inte besökt den bloggen...Gör det!! Jag har sååå många duktiga DT-kompisar som gör såå fina alster med Vildas underbara stämplar.
**
Detta kortet ligger uppe i bloggen idag, ett pepparkakskort...

Denna 24 december stämpel gillar jag, och bakom den har jag satt en stor snöflinga.
***
Detta kort var ett tagsen den visades, men jag har glömt att lägga upp den här sen.

Ett rosa kort till en nyfödd mirakelflicka:)


Här har jag först stämplat denna snirkliga blogga på kortet, sen stämplade jag den igen på ett vitt papper och målade blommorna. Dom skar jag sen ut och satte på 3D kuddar....
***
Det var vad jag hade att visa denna gång, men jag har några nya julkort färdiga. Men jag har inte fotat dom än, får vänta med det tills på onsdag då jag är ledig. Så jag kan fota i så bra dagsljus som möjligt....inte lätt att fota så det blir bra nu i denna årstid då det alltid är lite dystert ute.....Men som sagt, dom korten kommer senare i veckan. Ha det bra tills dess!





6 kommentarer:

Fia sa...

Wow, vilka fantastiskt fina kort och kul att du visar detaljer för dina kort är verkligen rika på det. Jag gillar färgerna också. Du är en sån inspiration! Hoppas att allt är bra med dig och jag kikar in igen efter onsdagens uppdatering.

Kram Fia

Stephi sa...

men OJ vad fint, du gör så himla fina kort!Verkliegn juligt, många fina detaljer. LIKE!!!!

Britt-Inger sa...

Härliga julkort och läckra detaljer!
Ha det gott i denna bistra kyla ;)
Kram, BI

Susy sa...

Otroligt fina kort!
Kram Susy

Marthe's kreasjoner sa...

Såå snygga kort. Fantastiska!!
Ha en god natt, och en underbar dag i morgon:)

Chris_P sa...

Superfina kort!!