fredag 5 november 2010

Beställningskort..

Har just nu en väldans massa beställningskort.....vilket är grymt kul:)
***
Här är ett kort till en liten kille....
Denna stämpel är bara för söt och den är aldeles ny hemma hos mig...och jag blev så glad när jag fick denna beställning till denna lille kille. Kanske att den är för barnslig till en 2 åring, men den är bara sååå söt så jag hoppas det inte gör nåt.

Lite bling-bling passar väl lille Robin åxå hoppas jag:)

En liten gå larv-puss:)
***
Från en 2 åring till en 70 åring:)
Denna Ingalill ska tydligen äslka allt som har med bingo att göra.
Köpte denna bingo stämpel för längesen och har aldrig använt den, men nu fick jag äntligen tillfället....
En liten blomhörna....
***
Vill säga Tusen Tack för alla goa kommentarer....ni är för gulliga:)
Kram och ha en trevlig helg!





5 kommentarer:

Terés sa...

Ja, som vanligt så får du ihop korten superfint! Jag skulle aldrig få det att bli snyggt med så mycket dekorationer... Så avundsjuk på dig tjejen!


Massa kramar från lilla mig!

frubards pysselkök sa...

Du har verkligen gjort superfina kort! Och stämpeln till lille Robin var ju så söt... Ser att jag också måste börja använda mina retro blompunchar mer...

Kramar från mej till dej//Kikki

CATHRINE sa...

Jättefint kort verkligen!

Lisa-olsi sa...

Ett sånt härligt kort,
jättegullig stämpel :)

Titta in i min blogg om du är sugen på en
kortutmaning med fina priser.

Lisa

Erica sa...

jätte fint kort :)