lördag 30 oktober 2010

Beställningskort

Idag har jag varit på en liten pysselträff och haft sååå kul. Vi har varit nio tjejer som har pyssla, pratat och skrattat hela dagen....och inspirationen har födat. Vi har varit i en underbar butik, Pysselskafferiet. Den har mysfaktor 100:) Bor ni nära Gånghester, som ligger strax utanför Borås...då bara MÅSTE ni besöka denna butik. Helt underbar!!! Såna här dagar är balsam för själen:) Tre kort fick jag gjort idag, och alla tre har lite olika stilar. Dock har jag inte fotat dom än, ska göra det imorgon och då ska jag lägga upp dom här. Men jag har lite annat att visa idag, har haft lite beställningskort och här är två av dom...
***
Jag har en jobbarkompis som kommer från polen och detta kort har hon beställt. Det är till en tjej som fyller 30 år....Jag fick skriva det på polska, lite kul att göra kort på andra språk...
Stämplen tycker jag är så tokhärlig....visst ser det härligt ut. Jag har tagit lite stickles på skummet så det ska se lite mer "skummigt" ut och jag har även duttat lite pearlmaker runt om motivet.
***
Detta är nästa beställningskort till en som fyllde 50 år. Här har jag stämplat en ram runt om kanterna på kortet....
Gillar dom här "plupparna" som är i mitten av blommorna här....
**
Men som jag skrev innan....antagligen kommer jag lägga upp dagens kort här imorgon så vill ni så kika in då:)




4 kommentarer:

Jenny sa...

Så otroligt fina kort Du har gjort!
Och pysselträff....man blir lite avis..Hehe!

Varma hälsningar J:son

Carina sa...

Fina kort som vanligt.Visst hade vi roligt.Hoppas på fler sådana stunder!

Kram!

Zima sa...

Fint kort! Gillar hur du jobbat med olika stämpelmotiv!

Annika kort & gott sa...

Så himla snygga kort!