måndag 2 augusti 2010

Vilda stämplar....

Det finns så många fina stämplar, men jag är helt såld på Vilda stamps stämplar....och även stämpelbodens stämplar. Här har jag gjort två kort med denna fina älva stämpel som kommer just från Vildas stämplar....
***
Detta kort har jag försökt göra i lite mer vintagestil.....
förutom Vildastämplar har jag åx använt några tingtura stämplar...
och här en liten närbild på blommorna....
***
Detta kort är jag inte så nöjd med....fick inte färgerna att gå ihop, och stämpelstygnen runt det rosa pappret blev inte så bra....Men den fina älvan är lika fin ändå:)

En närbild på blommorna och den fina fjärlilen som jag fått av
Kikki....tack vännen:)
***
Vill åxå tacka alla ni som lämnar gulliga kommentarer, blir så glad:)
Kram



6 kommentarer:

Maiden sa...

Superläckra! Gillar särskilt bakgrundspappret på det översta som passade så perfekt ihop med ditt kort - å så det "sydda" kanterna på det rosa! Supersnyggt! :-)

Unknown sa...

Båda korten vart ju jätte fina!! Helt ljuvliga!!

anita_se@hotmail.com sa...

Håller med dig. den älvan är verkligen söt! Bägge korten blev snygga!
Trevlig sommar!
Anita

Terés sa...

Jättefina kort!

Milo sa...

Hejsan!
Vilka fina kort du gör! =) Jag letar efter en mailadress till dig, men hittar ingen. Skulle du vilja maila mig? =) Milo@mlilja.net

Kram Milo

HelenaN sa...

Vilka ursnygga kort! Kram HelenaN