söndag 29 augusti 2010

Jag...en mycket stolt DT för Vilda stamps...

Jag måste börja med att berätta nåt helt otroligt roligt som hänt mig. Förra veckan fick jag ett mail från Vilda stamps, där dom frågade om jag ville vara med i deras DT team. Shit, snacka om att jag blev glad. Jag är bara galen i alla deras härliga stämplar, har många redan och jag använder ofta på mina kort. Så svaret var enkelt...självklart vill jag vara med i deras DT team.
Så nu är jag en mycket stolt DT åt Vilda Stamps . Nu väntar jag på att få komma igång:)
Lite nytt har jag att visa upp åxå...
***

I somras lånade vi en stuga i Falkenberg av några som vi känner...Dessa vill dock inte ha nåt för att vi lånade den, men det går ju inte.....Så nu har jag gjort ett litet Tack kort till dom....

...där jag innuti kortet har gjort en liten ficka för att lägga in pengar i, och stugan ska försöka likna deras.
***
Ytterligare ett Tack kort, försöker göra lite andra kort än bara Grattiskort som jag oftast gör.
Här har jag visst varit lite darrig på hand när jag fotograferade, så jag ber om ursäkt för suddig bild.

Under blomman har jag använt lite garn...inget materail jag ofta använder, men jag tycker det är snyggt när andra gör det.
Och sist ut är ett Krya på dig kort...tycker väl nu i efterhand att kortet blev lite för dystert. Ett krya på dig kort ska väl vara lite mer uppiggande kanske....men men...

En liten detaljbild på dom häftiga flaskorna, som självklart kommer från Vilda stamps, precis som farbror doktor gör:)
***
Ang skönhetsfelet på kortet i inlägget nedanför....ja nån såg det. Det var att jag har vänt en bokstav åt fel håll...a:et är på fel håll, vet inte hur det kunde bli så....hehe...
Ha det bra!!






18 kommentarer:

Cornelia sa...

STOOOOOOOORT GRATTIS till DT-platsen!!! Den är du värd!

Kalasfina kort, precis som vanligt!

Annelie sa...

Super läckra kort, förstår att du fick frågan. Grattis

Anonym sa...

Ååååh, vad kul!!! Stort grattis!!! Inte så konstigt, med så fina kort som du gör!!

Karin sa...

Grattis vännen! Ja, så vackra å välarbetade kort som du gör är det juh Vilda Stamps som skall vara glada! =) Jättefina kort du har gjort på sistone, kul å se att du bloggar igen,
massa kramar!

Sophie sa...

GRATTIS!! Förstår att de frågade dig, du gör otroligt fina alster!

Maritha / Dilorf sa...

Stort GRATTIS!! Dina kort är kanonfina!!

Fia sa...

Grattis! Oh så roligt både för dig och för Vilda!

Unknown sa...

GRATTIS Lotta!!!!! Såå kul!! Du gör ju såå härliga kort! Inte undra på att dom frågade!!

Kamilla sa...

Men OOOOOHOHOOHOOHOOOOOOH!! GRATTIS det är du verkligen värd, du skapar så mycket snyggt av deras stämplar så du kommer att göra så mycket snyggt!!
Korten är så fina! Du är en fena på det!! Och det där Griffin hörnet *suckar drömskt* det vill jag ´med ha, det är så SNYGGT!
Kram kram

Maria Thim Kokki sa...

Grattis =)) Super skoj.

Kram MariaT

Pernilla/Trollwing sa...

Grattis till DT-uppdraget!! Du gör verkligen underbara, vackra kort! Blev jätteförtjust i särskilt det översta, vilka färger och vad vacker bakgrund till "tack"-tagen, såå fint!
Angående din fråga om mina blommor, det är Retro-punchar som jag använder:)
Kram kram:)

E sa...

GRATTIS!!!!!!!!!!! Åhhhh va skoj! Och korten i detta inlägget va ju såååå snygga!!! Krya på dig-kortet är inte alls dystert, det är ju bara grönt o fint:)
Kram kram

Maiden sa...

Superläckra kort! Å stort grattis till DT-platsen! :-)

Pippin sa...

Grattis! Vilken jättekul nyhet! Gillar verkligen dina kort.

Yoli Design sa...

Graaaaaaaattis vännen!!
jag som nästan bara gått å väntat på att du skulle designa för dom!! Du är ju bara så dutkig å använder alltid deras stämplar på ett så skojjigt sätt!!

Kraaaaaaaam

Wildärtan sa...

Åh vad kul, Lotta - du passar ju jättebra med Vilda-stämplarna!! Go for it!

Wildärtan sa...

Åh vad kul Lotta - du kommer att passa så bra ihop med Vilda-stämplarna! Go for it!

Unknown sa...

Ett stort grattis till Dt platsen.
Förstår mycket väl att dom frågade dig så duktig som du är.
Har varit runt i bloggen och hittat hur många fina alster som helst.
Önskar dig lycka till i massor.
Kram Louise