tisdag 6 juli 2010

Läääängesen sist.

Oj, nu var det längesen jag uppdaterade här. Har inte haft varken tid eller ork att scrappa så mycket nu. Vi har gigantiskt mycket att göra på jobbet, så jag jobbar både skift och övertid på helgerna. Då blir orken mindre till annat, tyvärr. Sen när solen skiner och det är varm och gott ute så blir det inte att man sitter inne lika mycket.....
Men nu har jag fått gjort två kort i alla fall....
Det första är ett bröllopskort till ett par som bor här i byn, dom ska gifta sig till helgen. Fick inte riktigt dit datumet på framsidan så jag har satt det innuti i stället. Sällan jag gör nåt kort i blått, så det var lite kul:)
Och här är ett kort till en tjej som döptes i helgen. Tjejen är två år nu så jag tycket det passade bättre med en liten prinsessa än en vanlig dopstämpel.
***
ja det blev ett litet inlägg nu i alla fall....nu ska jag göra mig klar för jobbet, jobbar kväll denna vecka...snart semester:)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Sååå underbart bröllopskort!!!! Älskar det!!

Kram

Chris_P sa...

Vilka fina kort!!

Petra/Trollet sa...

Så fina kort du gjort! Det är väldigt snyggt med de blå tonerna på bröllopskortet!

Aase sa...

Underbara kort du gjort, så fina och underbart bröllopskort ;)

Kramen Aase

Unknown sa...

Åh, vilka underbara kort du har pysslat!! =) Under sommaren brukar man blogga lite sporadiskt...i alla fall jag! *S* FAst senaste dagarna har jag fått nån konstig fnatt!! Solsting kankse! Ha en toppen sommar & tack för alla goa & uppmuntrande ord du alltid lämnar! Kram

Unknown sa...

Ååååh...verkkligen vackra kort Lotta!! Gillar oxå bröllopskortet liiiite extra! Du har verkligen lyckats med den & färgen blått är så himla fint! Hoppas att din semester börjar snart! Låter som om att du jobbar mycket nu! =) Tack för dina goa ord hos mig igen...Jag mår faktiskt mycket bättre nu...Fortfarande trött, men har inte alls lika ont nån mer! =) Ha en toppen vecka vännen!
Kram

Nilma sa...

Så fina kort, båda två!

Svar: Tack så hemskt mycket! Ja, det hade vart jättekul med en träff. Det blir väl i så fall en helg eller liknande..

Ha det fint!