torsdag 10 juni 2010

sista studentkorten tro??

Oj, vad många studentkort jag har gjort nu dom senaste veckorna....och nästan alla har varit beställningskort, vilket är jättekul:) Tyvärr har jag ju dock inte hunnit med att göra så många kort till butiken som jag hade tänkt....tiden och orken har tyvärr inte räckt till.
Nu tror jag att detta är dom sista studentkorten jag gör i år....
***
Detta kort till en Samanta har gått en dansutbildning och tyckte att denna stämpel passade. Det är ju ingen studentstämpel, men jag tycker det är kul att, om jag kan, göra kortet så personligt som möjligt....Datumet på detta kort fick jag inte dit på framsidan, visste inte vart jag skulle palcera datumet. Så datumet har jag satt innuti kortet istället...
Även detta kort saknar just studentstämpelmotiv men denna tjej har gått en konditorutbildning så denna hÄnglar tjej med bakelse är klockren....dock har jag ju fått med en studentmössa och flagga på båda korten:)
***
Nästa omgång kort här kommer nog vara några bröllopskort.....och även dopkort kommer att dyka upp här snart.
**



6 kommentarer:

Maiden sa...

Superläckra kort båda två - det rockiga blev dock min favorit! Såklart! ;-)
Kram

Aase sa...

Hej vännen och ett jätte tack för alla din ord i min blogg, så värmande. Underbara kort du är grymt bra på att få dem personliga ;) Så kul att se din utveckling mot detta :)
Kramkram Aase

Anonym sa...

Snygga studentkort!! Gillar dansande tjejen massor lite coolt kort liksom!!

Anna S sa...

Vilka härliga kort! Håller definitivt med om att det är kul att göra korten lite personliga. Är helt övertygad om att de blev väldigt uppskattade :)

Anna S sa...

Vilka härliga kort du har gjort! Håller med om att det är kul när det blir lite personliga och jag är övertygad om att de blev väldigt uppskattade!

Sollan sa...

Verkligen läckra kort!Tycker det är läckert att ha dem just personliga som du har gjort. :D Tack för dina fina kommentarer inne hos mig. :)