måndag 7 juni 2010

Måndag igen....

Ja, då var det måndag igen.....shit vad veckorna går fort....alldeles för fort. Tyvärr hinner jag inte med så många kort som jag hade tänkt....tänkte jag skulle hinna med ett kort om dagen fram till mitten på juni. Dels alla beställningskort och sen skulle jag försöka göra en hel del kort till affären hade jag tänkt, men tyvärr hinner jag inte med det. Utan just nu så riktar jag in mig på att göra kort som jag har beställning på.....
***
Först ut här är ett kort till ett par som ska gifta sig i helgen, som vanligt får jag färgerna lite dåliga, fotar väl i fel ljus eller nåt....jag vet inte. Men kortet är inte så mörkt i verkligheten.....
***
Nästa kort är till en tjej som tar studenten imorgon. Kortet är i lila, syns lite dåligt även här då jag fotade detta när solen lyste på det.....inte heller så bra tydligen...hmm. Visst är dom små fjärilarna söta? Måste beställa mer från panduro......


3 kommentarer:

Snor och Glamour sa...

Hej!
Hittade hit genom Aases blogg och det var ju riktigt trevligt! Alltid roligt med nya bloggar där man kan hitta kul inspiration! (och det kunde man ju här!)
Vilka fina studentkort du gjort!

Ha det gott!
Kram Ann-Louise

Maria Thim Kokki sa...

Super fina kort som vanligt =)
Kram Maria

citronlime sa...

Urtjusiga kort!!! :)