torsdag 12 november 2009

julkort nr 22 och 23

Vet ni vad??? Jag har gjort julkort......hehe....suprise! Tycker jag inte gör annat än julkort, ändå ökar det inte känns det som....Men jaja, det får bli vad det blir:) Kul är det i alla fall.....och julen närmar sig med stormsteg.....Underbart!!!!

****

Ett grönt julkort, gillar pappret med granar. Ångrar att jag inte köpte ett sånt till på mässan....morr....

Ja,......haha....detta är INTE ett lila julkort, även om det ser så ut. Går inte att fota när det är mörkt ute....Detta julkort är blått i verkligheten....faktiskt:) Har gjort pappret själv med distresser och stämplar, riktigt kul. Får nog bli ett sånt till ikväll, går ganska fort åxå:)

Granen har jag embossat i silverpulver....och stjärnorna har fått lite glitter på sig:)


Har ni tänkt vara med i CCen som House of inspiration ska ha i helgen? Jag tänkte jag skulle försöka vara med i en del, köpta bla deras tävlingskit.....Var jättefina papper, men det blir en ordentlig utmaning för mig som inte brukar scrappa i jättestarka färger....Men det ska bli kul:)

****

Nu ska jag göra ett gäng jultags/julklappsetiketter i kväll:)



3 kommentarer:

Britt-Inger sa...

HOHOHO...här hemma finns det två snälla barn :) Härliga, juliga kort.
Ha det gott.

Uzaan sa...

Fina kort.. Öycka till på CC:n. själv hinner jag inte vara med.. Ska jobba istället.

sara s sa...

Vad kreativ du är, många fina kort!!!