torsdag 10 september 2009

tjoho:)

Igår var det en bra dag i min scrapparhörna:) Fick gjort två kort på en kväll......inte varje kväll det händer:) Fast det första kortet gick rätt snabbt att göra....
......gjorde bakgrundspappret med distresser och sen stämplade jag lite med tingturas stämplar.....Sen åxå har jag köpt dom läckra hjärtanstämplarna från Stempleglade....dom är så läckra:)
Stämplade hjärtat en gång, sen målade jag ett till och skar ut hjärtat och satte det på 3D kuddar
.....kanterna embossade jag med clearpulver.....det får funka så länge tills jag köper lite utee...
Det andra kortet jag gjorde blev ett litet höstkort i höstens färger......detta gick åxå fort att göra....så inte konstigt att det blidde två kort då kanske:)

Sen måste jag visa........TITTA!!!! Titta vad som låg i min brevlåda idag!!! Jag blev så jäkla glad:) Fick det av en underbar tjej som jag mailar med......Kristina heter hon....en kanontjej verkar hon vara. Tyvärr bor vi på tok för långt ifrån varandra....tror vi skulle ha grymt kul ihop om vi hade träffats....men Hallå...Lillpite.....hmm....ligger ju aslångt från mig ju:(.....Men TUSEN TACK goa Kristina....Du är Bäst!!!!!
Titta vad hon skrivit inne i kortet......Va....kan man bli annat än överlycklig??

Nu ska jag kolla färdigt på Idol, sen mot scrapparbordet....blir nog julkort ikväll tror jag:) Myyyyysigt!!!






9 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka underbara kort!!!! Både dom du gjort, och det du fick i brevlådan!! Gillar verkligen det första kortet du bloggade, skulle verkligen vilja ha ork/lust/mod/kunskap att sätta mig ner och göra nåt liknande. Fast då måste jag ju först övertala någon att ge mig den vackra hjärtstämpeln i present då! Nej, men allvarligt, skulle gärna vilja våga testa att göra en sådan bakgrund, men jag skyller på att jag inte har alla saker som behövs (olika färger distresser bland annat).

Supersnygga!

Kamilla sa...

WOW assnygga kort du har gjort, sååå grymt snygga!!!
Vilket fint kort du fått, det värmer verkligen i hjärtat när man får dem :)
Kram kram

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Hej snäckan!

Mycket vackra kort! Det första är ju så coolt grungeigt så jag nästan smäller av! Och det andra är så uppiggande höstaktigt!

Kortet du fått av din vän är ju helt underbart - sådana fina ord kan man leva länge på!

Hoppas allt är bra med dig!
Ha de bäst!
Kram // Angelica

Anonym sa...

Du är ju för braaa! Så himla fina kort. Och vilka jättesnygga stämplar.... Hmm, måste nog försöka få tag på dom.
När jag ser kortet mitt, eller det är ju faktiskt ditt, så ser det inte så pjokigt ut. Fast blommorna stör mej lite.
Men jag menar varje ord... DU ÄR SÅ BRA SOM DET STÅR.......

Kram från Lillpite

Mrs X sa...

Grymt fina kort, Lotta!! Oj, oj, oj... så himla läckert med det där hjärtat, de stämplarna skulle jag också vilja ha. Snyggt med egen bakgrund och allt stämplande! Det andra kortet är härligt höstigt! :)

Caroline Adelsson sa...

Du ÄR himlans duktig och gör jättefina kort! SÅ jag förstår Kristina ord till dig :D
Kramar från mig!

Uzaan sa...

Vilka snygga kort!

Karin sa...

Vilka härliga kort! Det översta är ju bara sååååå snyggt! Det är superkul å snyggt å göra egna papper! =)
Ha en härlig helg !
kramar!

Tesa/Therese sa...

Härliga kort du skapat. Och vilken underbar överraskning du fick i brevlådan :o). Tack för dina ord hos mig. Ha en skön helg. Kram