torsdag 20 augusti 2009

DT alster för pysselparadiset...

Fick ju ett härligt DT paket från Pysselparadiset för ett tag sen....här kommer dom första alsterna jag gjort.
Först ut är en ram som jag har dekorerart med dom fina knapparna och blommorna som jag fick. Tyckte det blev jättefint....På fotot är det Tindra och min syster My.....
Sen gjorde jag ett enkelt kort där jag anväde papper, chipboard blomma och bling-bling kedja från DT paketet.....blev riktigt kär i bling-bling kedjan. Riktigt läckert!!
Och det blev visst ett kort till:) Det lila pappret, blommorna och kedjan är från paketet.
Jag ska göra några fler alster av detta material så jag återkommer med nästa omgång i helgen kanske:)

Fick idag åxå ett jääättefint KAOS kort av goa Sari jag har dock inte hunnit fota det än idag....har varit på familjefest på skolan i kväll....Men jag ska fota och visa upp det för den är sååå fin:) Tack snälla Sari....

5 kommentarer:

Fia sa...

Ramen är ju helt underbar (och även fotografiet). Jag fastnade för kortet med blomman; det är perfekt och är ytterligare ett bevis på hur duktig du är på att göra olika "typer" av kort!

Kram fia

Unknown sa...

vilka härliga alster! Alla så fina!! Ha en toppen dag!

Karin sa...

Vilka ärliga alster du har gjort! Var detta sista paketet.. Herregu va fort ett år går... Hoppas du får en härlgi helg,
kram kram!

Unknown sa...

Halloj halloj!
Ringarna som jag hänger charmsen i heter Jump rings, från Tim Holtz (dom är bra, öppningsbara ringar i 3 olika storlekar & färger) silver,koppar & guldaktiga. Finns hos nettans scrapbooking & såg att country scrap har för 29kr paketet (as billigt)

My sa...

vilka fina grejer du gör, blomman var ju skit fin!:D Också kortet:D