onsdag 1 juli 2009

Vilken värme!!

Jisses så varmt det är....tror jag smälter snart:) Visst är det härligt med sol och värme, men ibland kan det bli för mycket av det goda med....och det blir dåligt scrappat i värmen, det är ju tråkigt.....men jag fick faktiskt ett gjort igår.....
Här har jag stämplat med tingturas stämplar runt kortet, dom är så himla snygga....lär nog lägga en beställning till där snart, vill ha fler....vill ha ALLA...hehe...
Nu ä r det bara 2 dryyyyyyga dagar kvar på jobbet. Fredag lär bli den längsta på hela året tror jag....städa är ju inte det roligaste man kan göra på jobbet direkt. Men sen väntar 4 härliga veckors semester. Så säger det PANG....så är man tillbaks på jobbet igen:( Jaja, man får njuta av den tiden man är ledig i alla fall.
Ha det gott i värmen, mina vänner!
Kram

9 kommentarer:

Uzaan sa...

Fint kort! Visst är tingturas stämplar fina! MAn får ett habegär av dom.. =) Så skönt att du har semester snart. Själv jobbar jag en vecka till.

Lena50 sa...

Så söt den lilla kolibrin är, o kortet är wow....du fick såååå mycket beröm för dina kort idag, och denna tjejen sa att du MÅSTE höja priset!!!!!Alldeles för lågt!!!! Du är ju så duktig och dom är så fina och välgjorda!!!!
Kram och Kram!!!!

Yoli Design sa...

Vilket suuuperläckert kort.
Å den fågeln var beedårande.. väckte mitt ha begär, å det var ett tag sedan en stämpel gjorde det på mig, som är ett motiv alltså. :P hahaha inte skit å text med andra ord. :P hahahah

Kraaaaaaam å ha det bäääst!

Örnen sa...

Wow vilket vackert kort!!!

Karin sa...

Vilket sött kort! Tingturas stämplar är kalasfina! =)
Motivet är verkligen jättesött!
"Landet" för mig är Rörtången, ligger mitt emot Marstrand.. så härligt, särskillt när det är sånt här väder! Nu skall jag ner å bada,
kram kram!!

My sa...

aw så gulligt det kortet var!!
Ha en skön semester;)

annkan sa...

Åh, vilket underbart vackert kort!
Och vilka sköna färger!!
Tycker mycket om det. :-)

Hoppas din sista dag på jobbet går snabbt. :-)

Miss Goldie sa...

Oj, det här kortet var verkligen superfint! Har inte sett den där fågeln förr, var finns den att köpa?
GRATTIS till vinsten i cc:n också!!!

BellaMio sa...

O, det här var ett alster i min smak!! Har det där lilla annorlunda som gör att man fastnar direkt!

Tack för din söta kommentar inne hos mig, jag blev sååå glad!

Passar på att önska dig Grattis på födelsedagen, för jag är sååå glömsk, hihi. Hoppas du får fina saker till din kamera!

Kram Kram