onsdag 8 juli 2009

En scrappande dag:)

Idag har mina små tjejer varit hos mormor och Gunnar varit ute och målat.....så jag har haft en dag för mig själv:) Riktigt härligt!! Och naturligtvis gick det mesta av dagen åt att scrappa....men jag har även varit ute i trädgården och rensat lite land......
Men som sagt, scrappat har jag gjort och detta är vad jag fick gjort idag....två kort....
Det första är ett litet sommarkort till några som gillar att åka runt med sin husvagn kanske.....ett kort i grönt...en färg som jag gillar:)
Det andra kortet är ett "krya på dig" kort.....som jag har försökt göra lite "killigt"....fast jag antar att ni vet hur svårt jag tycker det är....lyckades väl sådär....lite för "gulli-pluttigt" kanske.

Nu sitter jag med en liten drink och lite godis.....tacka vet jag semester:)

Kram på er!!

8 kommentarer:

Anita sa...

Håller med dig om att det är svårt att göra killiga kort, det är så lätt att man gör dem för gulliga. Men jag tycker att det där blev helt lagom killigt. Husvagnskortet var jättefint med, härliga färger!
~Anita

Sofia Eriksson sa...

Håller också med om att det är svårt att göra killiga kort!!
Husvagnskortet är superläckert!!
Och ang din kommentar inne hos mig, jag äääälskar också den där stämpeln! Såå himla fin!

Kram, Sofia

Lena50 sa...

Jättefina, kort båda, kul att du använde dagen till att scrappa, hehehe....visst är det skönt med en "egen dag" ibland!!
Javisst är semester helt underbart :) Kram

Caroline Adelsson sa...

Är ofta inne här hos dig och kikar. Här finnas massa snyggt att inspireras av och du är ju så produktiv! Ha det så gott på semestern :)

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Det ÄR svårtatt göra kill-kort, speciellt då det är till en sjukling.. Svårt att inte ömka och smacka på en del blommor! Men jag tycker iof att kortet blev grymt snyggt ändå!
Husvagnskortet är också himla fint! Läckert stämpelotiv!

Härligt med en dag själv hemma, kan man behöva ibland. Och vädret tillåter ju scrapping i allra högsta grad *ler*

Ha nu så skönt med drinken och semester, det är dig väl förunnat!
Ha de bäst snäckan!
Kram / Angelica

Cathrine/caca sa...

Jättefina kort! Tycker verkligen att du lyckats med det "killiga" kortet, det är kanonbra!
Kram

Nina sa...

Du har en award att hämta hos mig :))

annkan sa...

Snyggt, snyggt!!
Gillar färgerna massor på det undre kortet.

Kram på dig.