tisdag 21 juli 2009

En lugn eftermiddag...

I em åkte Gunnar och barnen till barnen kusiner och jag fick en em för mig själv....helt underbart!!! I och för sig damsög jag, plockade ur diskmaskinen och vattnade blommorna......men jag hann åxå med en fotorunda på gården och att scrappa ett kort......Kortet blev så här...ett snabbscrappat kort och ser ni vad som hänt???? Jag har inte en ända blomma med!!!! Förutom den som är i stäplen då, men annars helt utan blommor. Vet jag inte när, eller om, det har hänt förut.....Ser lite tomt ut kanske, men ganska nöjd är jag ändå.....lite vintagestuk över kortet...
Nu har jag tänkt att snart börja göra julkort. Kan vara gott att slippa "paniken" i november, då alla julkort ska vara färdiga.....så bli inte förvånade om det snart dyker upp en tomte här:)
********
Inte blev det nån helikopterfärd för oss heller......här blåste storm och det har spöregnat här i flera omgångar....regnet hängde i luften hela tiden....då kan det kvitta....och vi sparade 400 kr på det åxå.....(som kan gå till scrapparsaker istället kanske...hehe..)
Nu ska jag snart uppdatera min fotoblogg åxå....kika in där om en stund åxå om ni vill:)

9 kommentarer:

Lena50 sa...

Gillar det kortet jätte, jätte, jätte mycket...så fint var det :)Nu ska jag kika i din fotoblogg snart ;)
Kram

Karin sa...

Vilket härligt kort! Tur att du fick lite scraptid idag... Himla fin "kramar till dig"-stämplen var!
Här blåser det oxå full storm typ.. inget kul..
kram kram!!

CillaT sa...

Jättefint kort! Det funkar alldeles utmärkt att skapa utan blommor, men det är lite svårt;)

Kram

Tiggy sa...

Väldigt läckert. :-D

Mill@n sa...

Härligt kort med den rätta tummade känslan! Gillar hjärtat som du stämplat.

Unknown sa...

riktigt,riktigt snygg kort!! Vilken utmaning...klara av att göra ett kort utan blommor!! *imponerad*!!!

Ammi sa...

Superfint kort :-)

Wildärtan sa...

Oooooh så snyggt Lotta! *suckar hänfört*

Jag ska köra cambridgekuren, är inne på andra dagen och det har gått bra hittills. Men de säger att 3-4 dagen är värst... Om jag slapp tänka på inköp för 2 olika sorters mat skulle jag oxå köra VV. Jag får dock inte min man till att äta det, han är skeptisk. Då är det lätt med soppa för min del så får han greja sina inköp själv;-) Och jag vill ha en riktigt motiverande rivstart!!

Yoli Design sa...

åhhhhhhhhh så supersnyggt LOtta!!
*helt tagen*
Så smart att stansa ut en swirl ur ett hjärta!! ja, så meeega snyggt.

Hmmm undrar om jag ska ta å lifta det, om jag får!! :D

Kraaaaaaaaam bästa du!