söndag 14 juni 2009

Stämpelboden har gjort det igen.....

Fick ju stämpelbodens stämelkit för någon dag sen....ååå så fina dom är!!!! Tyvärr har inte tid funnits till att pyssla denna helg, men ett kort har jag fått gjort och självklart var jag tvungen att ha med några av stämelbodens stämplar. Sommarhälsning-texten är stämpelbodens och taggtråden....den har jag tagit lite perfect pearls på....syns inte så mycket här, men det är riktigt läckert i verkligheten.
Nu är det tråkiga måndag imorgon igen....och tråkigt jobb, men det är ju kortvecka.....3 dagar ska jag väl stå ut med.....
Kraaaam

7 kommentarer:

Uzaan sa...

Fint kort du har gjort.. Var glad att du jobbar kort vecka.. Själv har jag en av mina jobbigaste veckor o är bara ledig onsdag o söndag....

Lena50 sa...

Nice Lotta, häftig stämpel!!!
Ja fy och usch och blä, måndag...ångest, ångest, ångest....men snart är det midsommar, då ska vi ha mysigt!!!! :) Kramen!!

Karin sa...

Jättefint kort! Himla cool stämpel .. =)
Hoppas du får en bra vecka trots jobb .. =)
kram kram!

Anonym sa...

Jätte fint kort!

Lena sa...

Ett jättevackert somrigt kort du gjort. Jag gillar det massor.

Anonym sa...

SNYGGT.....
Jätte kul att se vad ni hittar på med alla de nya kit stämplarna...(vi kommer att släppa 4 nya textstämplar strax :-))

Återkommer för att se mer ..
puck

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Sååå fint kort!
Diggar verkligen det där stämpelkitet! Är så sugen på det!

Hej föresten! Det var ett litet tag sen... Tack för att du kikat in till mig och undrat över min frånvaro - det värmer att någon bryr sig! *ler* Nu är det iaf lite upp, lite ner, som vanligt alltså. *ler snett*. Men det ska väl också bli bra det med!

Så mycket du hunnit med sen sist jag var härinne! Och så snyggt! Är helt impad över din kreativitet på studentkort & bröllopskort! Wow alltså!

Ha de bäst snäckan!
Kram / Angelica