tisdag 9 juni 2009

Sista studentkortet???

Kan detta vara det sista studentkortet för i år tro?? Ett beställningskort, en jobbarkompis som har beställt det. Då jag fotade tidigt i morse så är det lite fel färg på kortet här....I verkligheten är det mer rosa/lila. Snygga färger ihop tycker jag......
Imorgon är det min lediga onsdag...skönt! Då ska jag klippa mig, och det ska bli underbart. Jag har så tjockt hår nu att jag knappt kommer ner till hårbotten....hahha....kanske inte riktigt så illa, men nära på:) Sen har min kära mamma lovat att ta barnen så jag får scrappa en stund. Har ju mina DT kort till handstämplat kvar att göra, måste vara klara innan lördag......och detta DT-paket är VERKLIGEN en utmanig.....det blir knivigt.....Men det ska nog gå och få ihop nåt:)

5 kommentarer:

Lena50 sa...

Härliga färger Lotta, du ser att det går att scrappa i lila oxå!!!;)
Med inslag av rosa NATURLIGTVIS!!! :D Kram

Karin sa...

Superfint kort i jättehärliga färger! =)
Skönt med ledig dag, jag har ju varit barnfri idag å scrappat massa.. kuligt! =)
kram på dig !

Örnen sa...

Läckert!!!

E sa...

Du är ju helt otrolig! Jösses va produktiv och kreativ du är! Såå länge har jag väl inte varit ifrån bloggvärlden...men jo tydligen!

Anonym sa...

Elin blev jätteglad för kortet! Även på den festen var det många som kommenterade ditt verk och var imponerade. Med all rätt - du är ju skitduktig!
Kram!
/Barbro