måndag 29 juni 2009

Jag vann!!!!!!!!

Helt GALET!!!! Jag vann på Svensk scrapbookings CC med detta kort!! Detta kort som jag var minst nöjd med av dom jag gjorde och det bara alla andra bidrag var så in i bombens fina....Så jag är chockad, men sååååå glad:) Nu väntar ett hemligt pris från Hobbyhuset.....undra vad det kan vara:)
Annars händer här inte mycket i scrapparhörnan nu.....inte nåt! Vädret är så himla fint nu att inte ens jag är inne. Sen så körde vi hö hela helgen, så inte ens mina scrappsaker i helgen.....Men visst kliar det i fingrarna att få pyssla lite, plus att jag måste göra några kort till affären....korten går myyyyycket bättre än vad jag ens hade hoppats på:) = mer scrapparsaker...hihi...
Jag måste åxå visa, jag har fått en sån fin KAOS award av urgulliga Helena.....kolla hennes motivering.......VA???? Snacka om att man blir GLAD!! Tack gulliga Helena:)

Jag ska skicka vidare denna till tre duktiga scrappare, men vilka har jag inte funderat ut än....och det är inte säkert jag hinner med att göra några nya KAOSar i sommar om detta fina väder håller i sig......Men jag lovar att fixa efter sommaren i så fall:)
Lovade ju åxå att dra en som vinner mitt blog candy idag.....ni får allt vänta tills imorgon, har haft fullt upp hela kvällen så jag har inte hunnit.....Men imorgon....då lovar jag:)
Tänk att det snart är semester.....helt jäkla underbart!!! Fast först ska jag stå ut i fyra dryga dagar....pust...
Ha det bra i sommarvärmen mina kära bloggvänner...God Natt!

12 kommentarer:

SasSa sa...

Stort GRATTIS Lotta!!!
Där ser du! Du är så duktig!!

Hihi jag har bara 3.... kvar...
Ses imorgon
Kram SasSa

Uzaan sa...

Grattis. Kortet är jättefint.

Yoli design sa...

heeeeeeeej
jaaa... men du grattis själv...
ditt underbara kort som jag drägglade över gick ju oxå å vann!! Yiihaaa så bra bi är!! *skrattar* ;D

Utee... hmmm jag använder ju helt klart clear allra mest.
Är fint till allt man vill få glansigt och bulligt. Snyggt att blanda med vanliga embossingpulver oxå. Annars är det vit vid jul, och guld och silver där efter.

Men det bästa med clear är ju att det får den färg som är under, alltså en helt oändlig skala av färger!

Jag tror jag ska köra en lite tutorial med Utee snart igen. Var ju så stort vid jul, men det är ju lika snyggt nu som då. :D

Kraaaaaaaaaaam

Elli sa...

Stort GRATTIS !!!:)

Unknown sa...

GRATTIS!!! Jag är inte ett dugg förvånad av att du vann!! Kortet är så ljuvligt underbar!!!

Lillnettan sa...

Klart att du vann - det där kortet drog blickarna till sig direkt tyckte jag. :D Suuperfint!

Karin sa...

Grattis! Underbart kort!! =) Grymt bra du är!
Idag är det scrappng för heeela slanten.. hihi..
kram kram! !

annkan sa...

JÄTTEGRATTIS till dig!
Vad menar du med "inte nöjd"!??:-o
Ditt kort är ju heeelt underbart vackert!!:-D


Grattis igen och kram på dig!

Lena50 sa...

Ja att det vann var ju inte så konstigt, jättefint är det, GRATTIS min lilla gumma!!!!

ZozzosLiv sa...

GRATTIS GRATTIS till både vinsten och KAOSet!!!!:-) Så himla roligt att du vann!! Kraamar

Len sa...

INTE Förvånad!!!! ;) ;) Så himla fint kort!!


Kramar!!

Tessalonika sa...

Vad roligt Lotta!! Grattis!! Kortet är verkligen läckert...
Kramiz....