måndag 25 maj 2009

"mamma-kort"

Vad är det för fel i på min blogg???? Dels så får jag inte mina sidelement att funka, i alla fall får jag inte upp alla......det slutar nånstanns vid min räknare.....Och ibland får jag upp ett felmeddelande och sen blir jag "utslängd" här i från......Eller är det bara jag och min dator som är knasiga?? Ser ni allt här?? Text, alla sidelement och så? Ni får gärna berätta om det funkar riktigt eller inte....snääälla!!

I alla fall så fick jag ihop ett litet kort igår. Har gjort bakgrundspappret själv med hjälp av distresser och sen har jag embossat. Först embossade jag hjärtanen i clearpulver coh sen embossade jag swirls i rött embossingpulver. Fjärilarna är stämplade på overhead papper och sen har jag klippt ut dom.....det är så roligt att göra pappret själv, tror jag gör det ikväll med.














Här är små närbilder på fjärilarna.....



Ikväll ska jag göra ett konfirmationskort. Min arbetskamrat ska ha både ett konfirmationskort och ett studentkort....Kul, fast det är till killar....det som är så svårt att göra.....

6 kommentarer:

Len sa...

WOW!!! Vilket dunderfint kort!!!

Vad gäller din blogg så ser jag alla sidelement :) Ibland om man råkar ändra så sidebar-wrappern + main-wrappern är större än outer-wrappern så försvinner sidbaren.

Unknown sa...

jag ser alla sidelement oxå. Jag haar ju blogger och har lite strul ibland med att fixa just till en snygg Lo, utan att all "reklam" som följer med tex texten thecutestblogointheblock tar hela platsen där min rubrik ska vara...så tog bort den helt enkelt...Har aldrig blivit utslängd...*S* Vad gör du för nåt? =) Underbar kort o ditt egna papper är kanon snyggt!!

Lena50 sa...

Jag bara satt o gapa, OMG villka färger, ursnyggt, WOW x 100.......
Jag ser oxå din blogg riktigt, ser ut som det ska!!!
Men det är ju konstigt att du inte kan läsa min blogg, jag tror andra kan det....

Karin sa...

Åh va läckert! Jättefint kort!

Jag ser inte dina sidelement.. Testa å lägga in koden igen. jag hade samma problem för ett tag sedan, men la in koden igen,å sen har det funkat.. =)Hoppas det ordnar sig..
kram kram!

Yoli Design sa...

wooooooooooow...
tappade andan där ett tag...
sååå snyggt! Wiii...
Älskar färgerna du valt... så snyggt med de röda/svarta swirlsen...
Ger sådant djup å sådan effekt... mums... så vackert...

Jag hade inte gissat att det var du som gjort kortet... men så kul att se hur du utvecklas å alla kreativa håll... :D

YiiHaaaa...

Kraaaaaaaaaaam

E sa...

Åh....ännu ett underbart Lotta-kort! Detta är ett Lottakort för mig (kul att man uppfattar så olika, tänkte på Yoils kommentar som inte hade gissat att det va ditt:), älskar den här stilen och dina egengjorda papper!
Kram