söndag 24 maj 2009

Lite foton redigerade i PS....

Förutom ett kort så har jag "lekt" lite i PS.....får sån inspiration av min syster My som är en hejjare då detta.....Jag är inte alls bra på att fixa till foton, så jag tänkte att My skulle få ha små lektioner med mig.....Vad säger du om det My???? Sen tänkte jag fråga min andra syster, Lina, om jag får låna hennes bok om PS.....Tja, vad ska man ha syskon till egentligen....hehe....



Så här kommer dom jag har PSat idag. Den översta här på Tindra är jag nöjd med, men den på Tuva gjorde jag inte så mycket med....eller ja, färgerna var egentligen lite "klena" på orginalet, så jag har fixat till färgerna lite......













Imorgon kväll får ni se resultatet av mitt kort jag har gjort ikväll.......faktistk nöjd för en gång skull:) Så glöm inte att kika in här igen

4 kommentarer:

Lena50 sa...

Så bra gumman, du är duktig du oxå på PS!!!Båda korten är fina, men det på Tuva, åh, jag säger bara åh, så fint det är!!!En förstoring av det kanske!!?? :) Tindra är ju helt otroligt söt oxå, som alltid!!!

Kamilla sa...

OOOOH MYYYY GOOOOTT du äger ju!!
Inte behöver du låna nån PS bok ;)
Sååå fina foton, jag svimmar!
kram kram

Yoli Design sa...

Vilka underbara foton!! såå vackra...

Så härligt att man kan kika in här igen!! :D får ju abstinens!! :p hehe...

Kraaaaaaam på dig..

My sa...

jätte fina kort verkligen, du ser inte ut och behöva hjälp, men jag gör de gärna hehe:)