söndag 17 maj 2009

I´m back....

Ja, då har man en fungerande dator igen. Såååå skönt!!!! Snacka om att man är beroende av datorn....inte klokt! Snälla Anders (svåger) har nu lagat den....eller rättare sagt hittade han inget direkt fel....Kunde vara nån nerladdning som gått galet eller så sa han. Men han har installerat om hela datorn. Så jag har ju gott miste om en del saker....bla alla bloggar jag brukar kika in hos. Eller ja, dom som ligger i min blogglista i bloggen har jag ju kvar. Men jag hade en massa bloggar sparade i min feed-lista. Dom är ju borta nu:( Jag får väl försöka hitta alla på nåt sätt igen. Vill ni underlätta för mig får ni gärna lämna en kommentar här så jag hittar eran blogg igen:) (utom er då som ligger i min blogglista i bloggen då.....fast ni får ju gärna kommentera åxå...hehe....)
Tyvärr har jag inte gjort så mycket nytt som jag borde gjort nu....Jag har bara ett nytt kort att visa. Kommer att fota och lägga upp det här imorgon. Det har varit så mycket annat denna vecka och helg, jag har inte hunnit skapa så mycket. Men jag ska nog hitta lite scrappartid denna vecka hoppas jag.
Imorgon ska jag åxå ge mig ut på en härlig bloggrunda, det var längesen nu (till dom jag hittar alltså, så vill ni ha besök imorgon....lämna en kommentar.....annars hittar jag er inte ju....) Men nu ropar faktistk kudden på mig....redan! Är jättetrött. Hade kompisar hemma igår och det blev lite sent. Men det fattade ju inte Tuva......hon vaknade tidigt i alla fall. Fast hon är så förskylld nu åxå....så det är inte lätt att sova med tät och snorig näsa.....stackars liten.
God natt kära bloggvänner!

2 kommentarer:

Lena50 sa...

Välkommen tillbaka, lilla Lottis!!!!:)

Karin sa...

Skönt å ha dig tillbaka igen! =) å jaa, dessa datorer,, man blir lätt lite beroende..
kram kram!