onsdag 15 april 2009

Måste berätta.....

Ja, jag bara måste berätta för jag blev så glad.....Gick till Elese, butiken som säljer mina kort....och på 3 veckor har jag sålt 9 kort!!!! Helt otroligt, men så glad jag blev. Och idag fick jag lite pengar åxå....270 kr....Rakt ner i scrapkassan:) Nu har jag ju då redan handlat för det....och lite till.....gjorde en liiiiiten beställning igår......men det täcker ju endel av mitt inköp i alla fall.....

Vill åxå tacka Fia, Essmo och Angelica för awarder jag fått.....ska snart ta och lägga upp dom här och skicka dom vidare......Ni är jättegulliga, jag blir sååå glad!!

Ha en bra kväll!

8 kommentarer:

ZozzosLiv sa...

Ojj vad roligt!!GRATTIS GRATTIS!!Det var du verkligen värd!!Kraam

Lena50 sa...

Ja, det var roligt, är eg. inte alls förvånad så fina kort som du gör....DET ÄR DU VERKLIGEN VÄRD!!!!!!!!!!

E sa...

GRATTIS!!! Där ser du, du kommer få göra kort på löpande band till affären:)
Kramis

My sa...

men vad roligt;) Grattis!!
Du gör så fina kort så jag säger som mamma min, jag är inte förvånad!:D

Kamilla sa...

OOOH Vad kul!!!
Grattis till förtjänsten!
Nu finns bibelpapperet i min blogg om du vill skriva ut lite ;)
Kram kram

Tiggy sa...

Vad roligt, grattis! :-D

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Ojojoj! Grattis till din kortkarriär! Så kul att höra! Blir så glad för din skull!
Och pengar är ju aldrig fel - även om man oftast beställer över budgeten, så hjälper det till, till en liten del iaf! =)
Ja, du har du väl att göra, får ju göra fler kort nu så du hinner med påfyllningen!

Ha de bäst!
Kram / Angelica

CillaT sa...

Nämen vad roligt! Massa Grattis!Och det är ju bara början=)

Kram