tisdag 21 april 2009

Bloggcandy.....

Easer släpper nu nya stämplar.....och jag SKA ha dom!!!!! Och jag har tänkt att vinna dom hos aningen hos Deleelsia eller hos Scrapaddicted....Så är det med det:) Eller ja....jag kan ju försöka i alla fall:) Jag tycker dom är GRYMT snygga! Tycker inte ni det?

Idag har det annars varit en SKITDAG! Började med att jag försov mig...bara 15 min i och för sig...Men på morgonen är allt inplanerat in i minsta detalj....Inget får går fel....Så ja, det blev att stressa som en tok i morse....Väl på jobbet så började det krångla....ALLT blev fel, och alla verkade ha en dålig dag. Och rättade vi till ett fel tog det inte lång tid innan nästa dök upp.....Sen, igår blev förhandlingarna klara om uppsägningarna, och efter frukost började gruppcheferna ta in folk....som sen kom ut därifrån ledsna.....Jag slapp bli inkallad.....alltså har jag jobbet kvar....Men det är jättetråkigt för dom som fick gå, den lilla luft vi hade kvar gick ur oss allihopa. Så trots att jag är glad att ha jobbet kvar, lider jag med dom som fick sluta.....hoppas det ordnar sig för dom.....Sen tror ju jag, och dom flesta på jobbet, att detta bara är början....Det kommer att bli fler uppsägningar framöver.....helt klart! Usch, hur ska det sluta????

3 kommentarer:

My sa...

Vilken tur att du fick ha kvar jobbet, men jag tycker med synd om dom som fick sluta:/
Och vilka fina stämplar där uppe!:D

Lena50 sa...

Ja, jag är oxå så glad att du fick behålla jobbet, men visst är det ovisst överallt.
Synd om alla som inte har ett jobb att gå till!!!
Krångla sa du!!!!????Ja,det är precis vad det gjort för mig och Taina idag oxå, vi är ju själv på tisdagar, mycket varor, och vi fick inte ut nån följesedel, kom massor med varor...vi plockade och plockade, då ringer chaffören och säger att vi har fått varor till en annan affär...inte sant, bara att plocka allt vi hunnit med, ur hyllorna, lasta på RC:n och börja om på nytt....men det är bara att bita ihop.....God natt min gullegumma!!!!

E sa...

Hej tjejen! Håller tummarna för att du får en bättre dag idag! Skönt att du fick behålla jobbet...
Kram på dig!