lördag 21 mars 2009

Mina kort är till salu....

Igår gick jag till en presentbutik i Svenljunga....Gourmera/Elise och frågade om dom ville sälja mina kort åt mig där.....Och det ville dom gärna!!! Så glad jag blev.......så nu ska jag fixa iordning en fin låda och en liten skyllt.......Men jag kanske inte får sålt nåt enda litet kort, men skulle jag få det......Ja då går dom slantarna rakt ner i scrapbookingkassa:)

Här har jag gjort ett kort till Tindras kompis som fyller år nu. Hon ska på barnkalas imorgon....färgen blev lite sådär här i datorn ser jag.....riktigt så stark blått är inte kortet i verkligheten:)
Ja har gjort en hel del andra kort åxå, men jag får inte visa dom än.......
Tack alla för goa kommentarer ni lämnar här......jag blir ju jätteglad!!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad kul att de ville sälja dina kort! Du gör verkligen fina kort!
Kram Cathrine /caca

Katrin sa...

Vilket gulligt kort! Kan tänka mig att den lilla tjejen blir glad=)

Vad kul att de vill sälja dina kort!

Ha det gott!

kramiz Lina!! sa...

Grattis till att du får sälja dina kort!!! De kommer ju gå åt som smör i solsken... :) Jättefint kort här med!!!!

ZozzosLiv sa...

Åååhh GRATTIS!!!Vilken lycka!!:-) Det kommer ju att gå bra detta!!Kraaam btw fint kort till sexåringen också:-)

Caroline sa...

Snyggt!! Jag gillar de många fina detaljerna!! /Caroline

E sa...

Nu kommer du få göra massvis med kort, dom kommer gå som smör i solskenet i butiken..:) GRATTIS! Tur att du vågade gå dit, det va ju inte så farligt..:) Får man fråga vad ni gjorde för deal med priset? Har oxå haft funderingar länge på att fråga på ett par ställen hemma, men som sagt, det är ju att våga:) och just vad man ska ta för pris.
Gillar grattiskortet. Söt stämpel, jättefin färglagd, passar fint med papprena!
Kram

Anonym sa...

Grattis! Vad jätterolígt att dom ville sälja dina kort. Du kommer att kunna köpa mycket scrapsaker framöver;D

Urgulligt kort har du gjort också!

Anonym sa...

Hej Lotta!
Detta är ju bara för lustigt. Tänkte att jag ska fråga Lotta om hon kan tänka sig att göra ett kort åt mig och få pengar för det. Och då ser jag att du tänkt tanken själv! Hoppas det kommer gå bra.
Men frågan återstår. Bröllopskort kan du tänka dig att göra ett sådant? Dom gifter 23 maj så det är ett tag till.
Kram Jonna i Holsljunga

Miss Goldie sa...

Vad roligt! Klart de kommer att gå åt som smör i solsken. Dina kort är ju sååå fina!