onsdag 11 februari 2009

Dagens foto 11 februari 2009

Ja, igår blev det ju inget foto....Men idag så kommer det ett. Jag tog ett kort på mitt inköp jag gjorde igår:) Jag brukar inte gilla att lägga pengar på förvaringsgrejor. Jag lägger hellre mina dekos och sånt i glassburkar/kakburkar osv.....Jag lägger hellre dom pengarna på scrapbookingsaker:) Men igår när jag var på borås lasarett fick jag lite tid över innan jag kunde hämta barnen på dagis, Tuva sov ju.....Då gick jag och shoppade lite och då hittade jag denna....En låda som ska vara till CD skivor egentligen.......Men jag tänker ha alla mina stämplar i den:) Sätter dom på lamminerat papper......Blir perfekt, är jätteglad över den:) Ångrade att jag inte köpte en till.

Utöver detta köpte jag ett gäng tröjor och byxor till barnen som växer så det knakar ibland:)
Jag kommer nog återkomma med en LO senare ikväll, ska bara kolla att jag får visa upp den här i bloggen. Den är till en tävling och jag kom inte ihåg reglerna i just den tävlingen.....

1 kommentar:

Lena50 sa...

Åh, villken praktisk förvaringsbox...jättebra, jag är så avis på er, som har plats att ha alla scrappissaker uppe, och bara kan sätta sig ner och scrappa, när man har lite tid över, det tar ju sån tid för mig att packa upp och ner allt varje ggn.....
Så det var ett bra köp, Lottis:)