onsdag 14 januari 2009

Scrappers

Nu var det nån dag sen jag la upp nåt nytt här....Jag har gjort lite, ett kort och en LO som inte känns färdig än.... Kortet får jag inte visa än och som sagt, LOen får jag fundera lite till på...Så har jag gjort denna åxå....Till tävlingen som pågår på Scrappers just nu. En skiss + att hela LOen ska gå i brunt. Dom färgerna passar ju perfekt till detta underbara kort på mina små tjejer. Det har syrran tagit. Jag och Gunnar fick detta foto i julklapp, i storlek 60x40 i en ram. Helt underbart fint är det....Jag blev faktiskt nöjd med LOen, härliga färger att scrappa i....

17 kommentarer:

Anonym sa...

Men du vad mysig den blev:-) Mild och härlig.

Karolina/karehed sa...

Jag älskar brunt, det är så snyggt. Din lo är väldigt fin och fotografiet är verkligen helt underbart.

Lena50 sa...

Men så fin den Lo var, underbara harmoniska färger, bokstäverna, blommorna, ja allt, och fotot är ju bara så bra....fint fotat lilla Lina :)

Karin sa...

Åhh! Den är heeelt ljuvlig! I lööv it! Superfin!! =)

Anonym sa...

Jättefint, ovanligt att du inte hade något rosa med.

Carola sa...

Fantastiskt fin!

Camilla sa...

Den blev jättefin! Gillar åxå brunt:).

Ha det så bra

Kram

Midscrap sa...

Å vilken ljuvlig LO! Och kortet var så fint! =)
Roligt att du vill vara med i tävlingen!

Mvh
Malin

Kamilla sa...

OO så himla läckert!! :D
hur har du fått fotot så brunt??

kramiz Lina!! sa...

Så fin LO!!! Så fina färger som passar perfekt till fotot!! :)

Anonym sa...

WoW!!! jätte snygg.♥

Tessalonika sa...

Vilken underbar LO.....

Anonym sa...

Jättehärlig LO du gjort, älskar brunt! Och grattis till kameran! Vad är det för objektiv du köpt?

Det verkar som att sonen är bra nu, han är pigg och så, lite feber dock. Sambon verkar vara på väg att bli drabbad och jag känner mig riktigt kass. Går förhoppningsvis över snart...

Kram

Anonym sa...

Full av beundran, så härlig LO du gjort!!

E sa...

Så härlig! Fotot är så fint och färgerna passar så bra till. Vad snyggt det mönstrade pappret va, vet du vad det är för något tro?
Kram

Hanna sa...

Vilken underbar LO! Så fina färger och finstämd...

Enköpings Pyssel sa...

Ååååå vilken underbar lo. Jag måste göra ett ärligt försök att scrappa. Men när jag ser så här fina alster känns det lite tungt....hur ska jag kunna klara av detta?! Ska nog hålla mig till kortmakeriet istället.

// Johanna, Enköpings Pyssel