måndag 3 november 2008

Julkort åt Pysselparadiset

DT-paketet jag fick denna gång från Pysselparadiset inne höll en massa härliga julpapper, filtband, punchinella och glitter......Jag fick även en stämpel av dom, från Eat cake graphics....och eftersom dom är så fina kunde jag inte motsåt att köpa en åxå:) Så, utav detta material blev det hela 6 julkort:) Dom här julkorten har nu varit på mässan i Västerås som var i helgen (hade gärna följt med dom...hehe...) Där ställde Pysselparadiset ut och hade med sig mina julkort dit. Det är så grymt roligt att få vara DT......nu går jag och väntar som en tok på att nästa paket ska dimpa ner i brevlådan:)








Vill åxå tacka ALLA för goa och gulliga kommentarer.........ni gör mig såååå GLAD!!!!! Och vill åxå tala om att min nästäppa nog har blivit liiiite bättre av kortisonsprayet......Hoppas det hjälper.
Nä, nu ska jag gå en liten bloggrunda innan jag börjar på Scrapopols utmaning denna vecka.....vilket var en klurig utmaning. Jag ska göra ett alster med paperpiecing ......hmmmm....sånt har jag aldrig gjort innan......får se hur det går:)




10 kommentarer:

Lena50 sa...

Srtålande, strålande fina julkort, gillar stämpeln med stjärnan, du är bara såååå duktig.....verkligen julstämning om dom...

Maja Stokk / eyovine sa...

Så fina!!! Inspirerande att kika på.. å så längtar jag nu ännu mer tiil jul.Men det är ju inte så många veckor kvar till advent...

Unknown sa...

Urfina allihop!!

Anonym sa...

snygga kort:-)

Diana/Decdia sa...

Åh, jätte fina julkort! Mycket inspiration!

Annica H sa...

Så produktiv du har varit! Jättefina kort! Paperpiecing är jättekul. Det klarar du lätt! :)

Karin sa...

Åh! Vilka fina julkort! Nu längtar jag ÄNNU mer till jul! Supersöta stämplar! =) Va skönt & läsa att du mår bättre!
Kram!

Anonym sa...

Här har det hänt mycket sen jag var här sist.

Jättefina julkort och många! Inspirerande!

(På min svart/vita LO är det ett vitt papper som jag sotat en ram runt med Brilliance Graphite Black.)

Anonym sa...

Underbara kort. Gillar motiven så mycket.

Monica

E sa...

Underbart fina julkort! Du är så duktig på att färglägga stämpelmotiven.
Kram