söndag 14 september 2008

Vinnaren dragen....

Ja, idag så drog Tindra en vinnare.......men först tänkte jag visa ett kort jag gjorde åt min lillasyster som har fyllt år. Både stämplen och krona-diesen är inköp från mässan. Ett litet tips med....innan man häftar fast nåt på ett kort.....ÖPPNA kortet:) Jag skulle häfta fast den lilla biljetten, men ja....jag glömde ju öppna upp kortet. Klantiga jag!!
Så till vinnaren då med kanske......
















Vinnaren är Diana!!
Grattis, maila mig din adress så ska jag skicka ett litet paket:) Min mailadress är lottajohansson_75@hotmail.com

Tack alla för fina kommentarer, och ni får gärna återkomma med fina kommentarer:) Jag blir ju så glad då......

3 kommentarer:

Miss Goldie sa...

Nej, jag har helt missat utlottningen! Jag brukar ju kika in i din blogg ganska ofta, men nu har jag inte hunnit så mycket de senaste dagarna så jag har helt missat den :-)
Grattis till 10000 besökare i alla fall! Inte dåligt!

Du frågade om stilen på "Vilopaus på golvet"-LO:n. Jag har printat ut den från datorn men tyvärr minns jag inte vilken stil jag använde. Jag sparade inte dokumentet heller så jag kan inte kolla...tyvärr!

Anonym sa...

Jag vann, jag vann! *dansar runt* Mail är skickat!
Vilken tuff idé att sätta fast en stämpel på kortet, den idéen ska jag helt klart sno en dag när jag gör ett kort till en annan scrappare!

Unknown sa...

vilken underbar kort!!