måndag 19 maj 2008

Resultat efter gårdagens lilla träff....

Ja, igår hade mamma och Lina fixat en liten träff i Holsljunga. Vi var 10 glada och scraptokiga tjejer som satt hela dagen och pysslade. En helt underbar dag, såklart:)
Här kommer dom jag gjorde igår.
Den första här, En fröjd för ögat var till utmaningen dom hade. Temat skulle vara "Sommar". Inte ofta jag scrappar med mönstrat bakgrundspapper, men här fick jag tag på ett papper som passade fotot bra tycker jag.

Denna LO började jag med tidigare i veckan. Men jag körde fast på rubriken......kom inte på nåt bra. Jag frågade er om hjälp åxå, och jag fick in många bra förslag men ändå inget som jag fastnade för. Nu blev det Oj då som det blev.......Inte helt nöjd med den rubriken heller, men det var ett svårt foto att komma på en bra rubrik till tydligen. Dock tycker jag fotot är grymt bra:)

Här scrappade jag om Tindras första cyckel som hon fick för ca 2 veckor sen.

Här är alla bidrag till tävlingen/utmaningen som mamma hade.......Vinnare blev syster yster Lina med "sommar på Liseberg" och tvåa blev Kristina med "Vår i hofsnäs" Det var grymt svårt att rösta då alla var jäääättefina. Grattis till Lina och Kristina:)
Tack till lilla mamma och mina syskon som fixade denna träff.......vi gör om det efter sommaren, eller hur?:)






10 kommentarer:

Lena50 sa...

Åh, så bra bloggat om vår jättetrevliga träff igår, fina foton du tog, du har ju fått med det mesta :)Det var ju tack vare er..alla scrapptokiga pysseltjejer som det blev sååå kul.
Eg. är allt detta tack vare dig, lilla Lottis, som började med denna roliga hobby, och fört in oss andra på denna scrappandets bana :D Du är ett föredöme på detta, full av ideér och scrapparglädje.....

kramiz Lina!! sa...

Jättefina LO:er du fick ihop oxå syrran... Så härligt kort på Tuva när Tindra häller vatten över henne.. haha Tycker du fick till en bra rubrik, förstår att det var svårt kort att hitta på rubrik till. Ja alla tre är ju jättefina.. du är ju en så grym scrappare... :)

Anonym sa...

Oj va produktiva ni var !

Li@n sa...

Åh...vilka LO´s..mållös som vanligt!
Orken att vara börjar återvända hos oss så här kommer jag att knycka ideér att använda.

kram kram

Anonym sa...

Superfina Lo:s. Vad kul med scrapträff. Vill oxå gå på en, men det finns ju inte många som scrapar här i kring. Trist, sen skulle ju jag skämmas när kommer med min ica-korg med scrapgrejjor, jag skulle verkligen behöva uppdatera mig där lite =) "En fröjd för ögat" var ju så himla fin. Vilket underbart foto!

SasSa sa...

Ja, här var då en fröjd för ögat;). Jättefina alster du gjort.
Åh s..t att jag missade träffen. Men det kommer ju fler....
Ha en riktigt mysig kväll!
Kram SasSa

Unknown sa...

Jättefina layouter allihop! Gillar "oj då" lite extra mycket - vilket härligt foto!

Anonym sa...

Vilken härlig dag med underbara resultat. Vad du kan Lotta, börjar ta ut svängarna också bra jobbat!
Men det krävs ett annat sätt att tänka med att använda mönstrat bakgrundspapper.
Kramkram Aase

Lillemor sa...

Så fina Los du gör Lotta! Trevligt låter det minsann med en pysselträff, hoppas det blir fler som jag kan släpa med mig min tikiga väninna Marie-Louise på!
Tack för gulliga kommentarer på min blogg! *glad*
Lillemor

Åsa (asali) sa...

Ååå så roligt med en familjescrapträff :)

Du har blivit utmanad av mig, så kolla in hos mig vettja :)

//Kram