söndag 27 april 2008

LOen till min och SaSsas utmaning till oss....

Ja, jag hann med denna veckas utmaning som jag och SaSsa ger varandra på jobbet. Denna vecka var det att scrappa i färgerna rosa och brunt, knappar, minst 3 sorters olika blommor och att inspireras av en av hennes LOer. Jag blev verkligen nöjd med denna, och att den sen bara tog en timme för mig att få ihop är ju otroligt. Jag tillhör ju dom som scrappar långsammast.......

Snart är det dags att dra en vinnare i PIF utlottningen:)


5 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fin Lo, vad roligt att utmana varandra, en jättebra ide ju. Tycker verkligen du har utvecklats massor sista tiden. Du är superduktig tjejjen. Gillar föresten verkligen cirkeln du skrivit i, supersnygg.

Kram Lotta

Hanna sa...

OJ vilken fin!!

Anonym sa...

Jättefin.Kram Aase

Lena50 sa...

Älskar, älskar, älskar den bilden....hur fin som helst...talar för sig själv och rubriken va ju bara given, Lo blev kanon....

SasSa sa...

Förstår helt och hållet att du blev nöjd det ska du vara! Den är så fin! Rubriken, fotot, journalingrutan och ..ja allt! Vajjert;)
Nu ligger mitt kort till utmaningen ute också.
Kram SasSa