tisdag 8 april 2008

Inget nytt att visa.....

Nä, här blir det inte mycket gjort nu.......har ingen ork att scrappa nu. Det är ganska tröttsamt att behöva gå upp kl 04.50 på morgonen.....eller natten för att åka till skitjobbet. Jag tycker att det fortfarande är natt då, man ska sova då.....Men nähä, inte jag inte. Jag bara MÅSTE ha ett nytt jobb....det funkar inte att åka så här långt, speciellt inte sen när vi börjar jobba bägge två sen och barnen ska in på dagis.......Men VART hittar jag nåt jobb nånstanns då??? Har ju ringt runt som en galning nu ett tag, men inte attsingen är det nån som anställer längre......

Så jag vet inte när jag kommer kunna få färdigt denna LO som nu har legat halvfärdig sen i helgen. Jag vill ju egentligen scrappa, men orken finns inte. Sååå frustrerande!!
Jaja, jag har några LOs ute på tävlingar och så.....dom ska jag väl kunna visa framöver, men jag hoppas verkligen att jag snart hittar den rätta orken att scrappa igen. Har ju köpt så många härliga saker på mässan som bara ligger och väntar på att bli använda. Men nu ropar kudden på mig hör jag.

God natt!

2 kommentarer:

Lena50 sa...

Ja, lilla Lottis, vi bara måste hitta ett annat jobb, som är närmare, åt dig...för hela din lilla familj skull!!!!

Li@n sa...

Usch kliva upp mitt i natten (nästan iaf.) för att komma till jobbet, förstår att det känns skrutt. Hoppas verkligen att det löser sig på ett eller annat sätt. En barnpsykolog sa en gång att det spelar ingen roll vad föräldrarna gör bara de trivs. Då smittar det automatiskt av sig på barnen och ger dem lugn o harmoni. Håller tummarna för ett nytt jobb till dig.
kram