söndag 20 april 2008

En underbar dag på Näset....bla.....

Idag har jag och baren haft en helt underbar dag i Holsljunga tillsammans med min kära mamma och mina underbara syskon och min kära svåger. Vi tog en fikakorg med oss och gav oss iväg till näset, en underbar skogsrunda runt sjön. Det är så otroligt vackert där, som ni kan se på fotona. Tuva var jätteduktig och gick nästan hela vägen till rastplatsen, fattar inte att hon orkade med sina små ben. Det är så gott när det blir såna här dagar nu på våren, nu blir det tungt att gå in på en j*vla fabrik och jobba på veckorna. Usch!!











Sisst så visar ju upp LOen som jag skickade in till Handstämplats tävling, vann ju så klart inte men jag tyckte jag fick till det bra ändå.

Har lite annat som jag skulle visat här idag åxå, bla så den LOen som jag har gjort till min och SaSsas utmaning som vi ger varandra på jobbet, men jag orkade inte fota den idag. Hoppas jag kan göra det imorgon innan jag rusar iväg till träningen.

4 kommentarer:

kramiz Lina!! sa...

Vad fina foton, måste komma till dig en dag o hämta lite kort!!! Jättefin LO, det är ju såå snyggt med bubbelplast!! O vilket härligt kort när My läser saga :)

Lena50 sa...

Villka fina bilder, du hinner både va snabb med kameran och passa dina små tjejer.
ja, en supersöndag, bra för själen med såna stunder, det är guldkorn i vardagen... LO är ju bara sååå fin, snygg stämpel i hörnet och fint kort och upplägg!!!!

Angelika sa...

Lite kul grej...jag hade PIF utlottning i bloggen och du har vunnit den, Grattis! Nu till det roliga..jag har utsett Lotta Bark till vinnare haha! Trodde nämligen att det va hon som skrivit när det stod Lotta :-D Tänkte inte så mycket på att det kunde va någon annan, helt knäppt jag vet :-)
Men iaf så har ju Du vunnit och om du mailar din adress på jelisnilsson@hotmail.com så kommer en PIF på posten!
Kram

Anonym sa...

Tack för kommentaren i min blogg. Det känns faktiskt lite bättre idag. Vilka fina bilder. Jättesnygg Lo.