lördag 1 mars 2008

TILL LILLEMOR!

Detta är till Lillemor,

Jag kommer tyvärr inte in i din blogg, vet inte varför. Så jag kan tyvärr inte se alla dina fina alster och inte heller svara på dina frågor........eller jag kan ju göra det här, hoppas du läser detta nu.

Ang. där jag tog mina foton (tack för kommentaren i det innlägget förrästen), så tog jag dom på ett ställe som heter The Studio. Ligger i Nordstan i Göteborg. Detta var ett erbjudande dom hade där man blev sminkad av dom där och fotograferad gratis. Inget köptvång, fast man KÖPER;) Korten blir så bra att man kan nästan inte strunta i att köpa;). Priset på korten berodde på hur många foton man köpte. Dom var ganska dyra, men värt pengarna. Ett kort kostade ca 280 (kom inte ihåg exakt.) 3 kort ca 780.....sen hade dom paketpriser, 10 kort var det minsta paketpriset dom hade. Jag köpte 10 kort och fick betala 1650 kr. Man fick skriva upp namn på personer som man trodde ville få detta erbjudande, Just då hade jag inga namn, men nu så har jag pratat med Aase och Kajsa och dom vill åka dit. Jag ska ringa dit på måndag och fråga om jag får komma med några namn nu i efterhand.....om du vill så kan jag lämna ditt namn åxå. Hör av dig i så fall. Jag behöver ha ditt telenr åxå då, du kan maila mig ditt nr i så fall. Min mail är lottajohansson_75@hotmail.com

Vill ju gärna komma in i din blogg sen, är det nån iställning tror du?

Hoppas du nu läser detta, Lillemor.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hmmm svarar jag i ett inlägg som är till ngn annan! Men japp det var jag i kön t Magnolia! Med den lille terroristen som sparang runt som ett jehu inne i butiken *pinsamt* Kom hem med en massa fina stämplar! Dock var det inte lika roligt att montera alla :-o hihihi
Fick du tag på mkt?

Kraaam

Lillemor sa...

Hej Lotta! Jag skriver ett inlägg högre upp om du skulle missa dett!
Lillemor