måndag 3 december 2007

Jag har både shoppat och skapat!

Jag börjar med en ny LO. Ett jättefint foto på min syster Lina och min lilla Tindra. Dom är så fina på detta kort. Har använt det senaste QK alfabetet jag köpte.....såååå snyggt det var då:)

Och så scrappade jag några tändsticksaskar igår kväll, det var ju superkul. Och jag tycker dom blev ganska så söta.

Sen här, detta är resultatet efter Magnoliabesöket. Lite papper, en stor hörnstans, embossingdies till min CB, blommor........ja lite smått och gott.

Har länge velat ha en lamineringsmaskin, och när jag var i Borås hittade jag en billig på Rusta. Vet inte hur bra den är, men den duger säkert åt mig. Nu kan jag göra lite bokmärken och ge bort i julklapp.


Här är något jag har längtat efter, nya clear stamps från Fancy Pants. Jag bara älskar dom. Fanns två att välja mellan, var svårt att välja men valde till sisst dom här. Men jag tror nog att jag kommer att köpa dom andra åxå. Får ju snart skattepengar.....Jag är ju TOKIG i clear stamps.
Så det var lite nytt från mig. Lämna gärna en kommentar så blir jag glad.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, vad mycket du handlat! Schyssta grejer. Har också en billig lamineringsmaskin från Rusta, funkar hur bra som helst :-)
Fotot på din syster och dotter är verkligen jättefint, tycker din LO framhäver det fint.

Anonym sa...

guuuuud så fina grejer.. gillade verkligen de där clearstampsen.. mmm.
jättefin LO.. så snyggt det alfabetet.. japp..
må så gott
kramar
Kajsa

LadyDi sa...

Åååh, vill oxå shoppa! Grattis till alla fina saker. Fastnade för din dotters vackra ögon;-)

SasSa sa...

Mysig och söt lo!
Fint alfabetet var. Förstår att du tycker om det.

Sen ser jag att du fått tag i clear stampsen. Var hittade du??? Vill ju också ha dem eller kanske de andra. Mycket läckert du shoppat också.
Får gärna ringa om du fortfarande är vaken.
Kram SasSa