torsdag 1 november 2007

Nån som vill hjälpa mig.......RAKgänget från FL......

Hej kära RKA:are från FL......

Jag behöver SNABB hjälp....och då menar jag snabb!! Har tänkt att göra ett kort till min sambo som fyller år på söndag. Tänkte ha ett stämpelmotiv med hjärtan på......och jag var HELT säker på att jag hade fått vid en tidigare RAK det stämpelmotivet från Magnolia där det är ett gäng hjärtan med ett snöre om......vet ni vilken jag menar? Skulle så gärna vilja ha den, men om jag ska hinna få den innan söndag......så måste det ju på idag......Så om det är nån som har den stämplen och som hinner till brevlådan idag skulle jag bli glad. Men jag förstår ju om ni inte hinner, jag får skylla mig själv som alltid är ute i sista sekund.

2 kommentarer:

Anonym sa...

JAg lägger det på brevlådan idag:-)

Anonym sa...

Gumman, ibland får man ha lite tur...*ler*. Vilken mysig tjej som hjälper dej... Tur att det finns sena bloggare. GodNatt! TAck för att du finns och är så omtänksam! Kram AA