söndag 25 november 2007

Lite nytt.....

s
Har varit en lite körig helg, fast kul. Har varit kalas hela helgen. Idag hade Tindra och Tuva sina födelsedagskalaser, och dom fick massa av fina presenter. Tindra fick äntligen sitt dockhus, något hon tyckte mycket om. Nu ska det bara fyllas med massa möbler åxå........jaja, får väl se vad tomten kommer med.

Lite har jag fått pysslat med i helgen ändå, denna gjorde jag igår. En LO som gick snabbt att scrappa, något jag inte brukar vara känd för annars. Och en LO som handlar om mig själv, inte heller det vanligaste. Det är kul, men svårt.
Denna LO var till förra veckans utmaning på scraputmaingen, en jag är riktigt nöjd med och som var kul att scrappa. Och det beror nog lite på att jag har använt blått.......jag scrappar ju nästan aldrig i blått annars.


Så, det var dessa LOer det. Skriv gärna en liten kommentar, både ris och ros....gärna.

6 kommentarer:

LadyDi sa...

Fint! Gillar blomgruppen med swirls på den rosa och fastnade för den söta ugglan på den blå. Tror bestämt jag också har den, men den har nog aldrig kommit fram ur gömmorna... Tack för inspirationen.

Anonym sa...

Den översta tycker jag jättemycket om, snyggt ihopsatt och kul att läsa. Tror det kommer vara kul om säg 10 år att kunna läsa om vad man önskade just nu. Älskar älskar älskar blomman på fotot, toksnygg!

Andra LOn är också jättefin, men den känns lite tom under fotot. Och så skulle jag vilja ha fotot rakt, det är så himla snyggt så man skulle vilja kunna titta på det obehindrat och ha det i fokus.

Lite ros och lite "ris" från mig idag :-)

SasSa sa...

Åh va härligt att läsa det du skrivit. Måste vara underbart roligt att läsa i framtiden med. Gillar allt rosa och den här är inget undantag!!!*gillar massor*

På den andra kan jag inte låta bli att hålla med Scrapmom lite. Fotot får gärna vara lite rakare;-). Åh kanske lite journaling under?? Jättehärligt foto!
Va säger du om 27 eller 28 dec??
Kram SasSa

Anonym sa...

jättefina båda två.. gillade inspirationen på den översta.. *skriver i min bok om vad som skall göras* har aldrig tänkt så till en BOM.. men härligt.. ska göras snart..
minns mitt dockskåp som pappa hade gjort.. står på vinden än.. =) har lite svårt att skilja mej från den.. tyvärr så gillar inte E att leka med det.. har aldrig gjort och nu är hon för stor.. barnbarn? hihi.. kramis..

Anonym sa...

Jätte fina layouter!! Gillar båda två.

Anonym sa...

Härligt vännen vad kul att du scrappat dig själv, det hör väl till ovanligheten.
Jag har också scrappat lite, mest för att få stansa bokstäver med mitt nya alfabet...hihihihi visst är vi knäppa!! Kramen AA