lördag 24 november 2007

JAAAA, jag har vunnit....nu ska här handlas scrapparsaker.

Yes, igår vann jag (hmm, jag vi då :) ) 11000 kr på keno. Snacka om att jag är GLAD nu. Dom pengarna kunde inte komma mer lägligt. Har haft en tung period ekonomiskt sett nu i höst. Har varit mycket köp till barnen. Kläder, kläder och åter kläder till dom och så då att dom fyller år i november åxå. Så jag har sen mässan i göteborg bara handla scrapbookingsaker för 200 kr, inte mycket. Så jag har sånt köpbegär.........och nu, nu ska här minsan handlas. GUD vad kul, men vad ska jag då handla........nytt alfabet till min CB? Ja jag tror nog det:), så nu ska jag ut på nätet och kolla lite.......

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så härligt... Grattis!!!!

Anonym sa...

ååh.. vad kul.. åh.. vad du kan handla.. =)
grattis till vinsten.. lova att visa bevis på vad det blev.. =)
kramar i massor
kajsa

Anonym sa...

Jätte grattis vännen. Det var du värd flera gånger om. Kram Aase