torsdag 29 november 2007

Ett litet paket damp ner på Aveholm.....

Börjar med att visa upp en LO jag gjorde klart igår, även den hann jag klart på under en kväll.....helt otroligt. Vad har hänt?? Jag som brukar ta på mig några dagar att bli klar med en LO. Jaja, kul är det i alla fall. Hade ju en liten svacka för ett tag sen, men det verkar som om jag har kommit ur den nu. Kul!

Denna LO är om lilla Tuva, hon har ju redan blivit ett år. Tiden går i rasande fart kan man säga.

Vad tycker ni om den då?


Sen har mina saker som jag har kunnat beställa nu sen jag blev 11000 kr rikare. Igår om alfabetet, där det åxå skulle varit med en embossing-dies, men den hade dom missat. Dyker nog upp imorgon lovade dom. Och idag så komm det lite papper och blommor bla.......Sen väntar jag på ett stort paket från scrapaddicted.........Får gärna komma fler såna vinster :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Så fin den var 1-årsLO:n! Stora tjejen!
Och vad mycket skojsigt du fått hem i brevlådan då *avis*;-)

Unknown sa...

Vilken fin LO! Gillar hur du målat bakom fotot :-)

Underbara saker du köpt, förresten!

SasSa sa...

Så söt lo på lilla T! Skitsnygga detaljer och fotot var ju så härligt.
Mycket fint det dimpt ner hos dig. Lite nyfiken på det rosa pappret med medaljonger. Inte sett det förrut, mycket snyggt( = vill ha tror jag).
Gissar att det var från Magdas du beställt för jag fick också 2 stora chippisar. Eller???
Kram SasSa som fortfarande inte hört något trots nytt mail till dem igår(förrgår möjligtvis). Börjar bli lite trött.

Anonym sa...

Tuva liten är ju bara för go.... Jätte fin LO med färger och detaljer! Vad kul att du fått lite roliga saker man blir ju så lycklig då :) Kram kram Aase

Anonym sa...

åh. vad söt hon är lilla Tuva.. sött namn också. =)
ser ut som du har fått en stor godispåse med massor av gottit.. är det Eliza alfabetet???
var rädd om dej och njut av adventshelgen.. =)
kram kram Kajsa